kasım





Balık pişirdim ben:)

Her yeni yemek yeni bir level gibi geliyor hala. "Yumurta kırmayı bile bilmem" deyimi benim için kelimenin hani tam anlamıyla geçerliydi.

Başka; doğum günü hediyesi seçme paniği, pazar mesaisine öfke, atkıyı bitirdim aynı renkten bir de bere, önce buz gibi ev, nasıl ısınırız telaşı, sonra evi tropikal iklim kadar ısıtmayı başarabilen sevgiliye minnet duyma, bir de bir türlü geçmek bilmeyen grip.

film film film izleme.
Dün gece, kusursuz yabancı, eh işte.
Evdeyse, internetsizlik yaradı sanki, zaman bereketlendi.

Velhasıl, sıcacık bir kış.


Burada minicik duran tablomuz, evde aslında kocaman bir duvarı kaplamakta.
Bir yılın özeti, fotoğraflar, mektuplar, biletler kelimeler...
Şimdiden ne çok anımız oldu bizim.

Fotoğraf: ben









3 yorum:

Eda Demirel Suner dedi ki...

Anılarınız sevgi ile çoğalsın çerçevelere sığmasın canım dostum. Ne kadar özgün olmuş tek tek çerçeve yerine bayıldım cidden

mermaid dedi ki...

@ eda: çoook teşekkür ederim canım.
biz de çok sevdik, yapması biraz zaman aldı sadece:)

Tugc dedi ki...

çok güzel olmuş bu..bir keresinde eski sevgilime yapmıştım benzerini, yaptıktan sonra hediye vermek istememiştim bi de..:)