senin kedin olmak

herkes dinlesin herkes!
dün akşam sarılmış sıcacık evimizde otururken hep bunu dinledik biz...

/

Senin kedin olmak kolay desem yalan
Gözden uzak kalmak çok zor bir an
Tırmandığım her ağaçta
Ve attığım her küçük adımda
Sen varsın hep yanı basımda
Ve aklımda

Senin kedin olmak kolay desem yalan
Yine de gözlerim hep parlıyor inan
Kıvrılmısım ayak ucunda
Uyuyorum rahat rahat yatağında
Sen varsın hep düslerimde
Ve kalbimde

Hep burnumun dikine gitsem bile
Uyumluydum isime geldiğinde
Ömür boyu tek sevdiğim sendin
Ama sanma ki sahibimdin
Senin kedin olmak kolay desem yalan
Aslında hiç yüksünmedim ben bundan
Sen ağlarken yanındaydım
Göz yaşların hala yanağımda
Ben varım ya kucağında
Sakın unutma

Gökalp Baykal

3 yorum:

Hüma dedi ki...

uzun zamandır gördüğüm en güzel şiir.

cok güzel...

Hüma dedi ki...

:) ya hayır:) çok uzun zamandır o saat bende var. mor benim en sevdiğim renk olduğu için, en güzel saat o geldi bana:) çalmadım yani:) hatta ben de seninkine bakınca, aha benimkini çalmış galiba dedim...:)

o kadar güzelmiş ki sözleri şarkının...şarkı olduğunu da, ne kadar zor anladım:) aslında diyosun, hep bu şarkıyı dinledik diye:)

ben blogunu çok sevdim, hep de okucam bundan sonra...

keşke yollasan, cdyi, şarkıyı o kadar isterdim ki...o kadar...adresimi veriyim mi gerçekten?

bu arada bu yorumu kendi blogumda reply yapıp yazınca sana geliyo mu bilemediğimden bi de senin bloguna yazıcam cevabımı:)

mermaid dedi ki...

yes gelio canım:)
mail adresini yolla, iletişelim:)
şarkı öyledir.
sevdiceğim keşfetmişti:)

mor benim de en sevdiğim renk!