waybackintolove





Artık bir mesaiye sahip olmaya alışma hali.
Akşam eve gelince anlatacak bir sürü şey biriktirmek.
Çocuklarla olmak güzel, masum, neşeli, acayip zekiler.

Sonra haftasonu, sevdiklerimizle beraber sürpriz doğumgünü partisi.
Keyifli ötesi.
Cam kestirene, mor kazağı seçene, bulaşıklarıma yardım edene, tablomda kendi fotoğrafını arayana, gecikerek de olsa, ellerinde torbalarla noel baba gibi içeri girenlere, herkese teşekkür ederim:)

/
music and lyrics;

Bir ay kadar önce izledik.
Çok tatlı, uçuş uçuş, keyif filmi.
Notting hill’den neşeli, müzikleri kendini sevdiren film. Şarkı çok hoş, bugün pek çok kez dinledim tekrar tekrar...
waybackintolove:


3 yorum:

Eda Demirel Suner dedi ki...

Kimin dğydü canım senin mi yoksa ?

mermaid dedi ki...

@eda: yok eşimin:)
edaaaa o ışıklı kablolarla duvarı dekore ettim ben, içine de "ii ki doğdun" yazdım.

Eda Demirel Suner dedi ki...

he nice senelere canım ya resmini de çeksene bebek görelim yaw :)