happy new year!







yılbaşı güzeldi.
ilk kez bir ağaç, konfetiler vardı.
ha bir de nerden becerip de bulduğunu bilmediğim kar spreyi.
heheh bizim yılbaşımızda kar bile vardı:)
güzeldi.
2007 de öyle.
geldi, mutluluk getirdi.
seni getirdi.
güzel bir yıldı, beklenmedikliklerle, aşkla dolu bir yıldı.

ocak soğuktu,
şubat telaşlı ve kararlı,
mart ev-len-mek!, kalbimin her zerresiyle "iyi ki doğdum" dediğim ilk doğumgünü,
nisan en güzel bahar-ilk kedi-ilk yolculuk,
mayıs gez gez gez-piknikler-evde ilk davetler,
haziran ilk yaz-mevsim meyveleriyle yapılan reçeller-reçel kokan ev,
temmuz sıcak-püf püf vantilatör- hafif elbiseler- her akşam dondurma alan sevgili,
ağustos sıcak!-uçsak uçsak nereye uçsak?-susuz ankara- terasta hamak keyfi,
eylül-yaz biterken yünler edinmek-ilk kez bir kışı da baştan sonra beraber yaşamanın heyecanı-yine uçak,
ekim city lightsta yıldönümü-battaniye altında iki sevgili,
kasım yeni işler- yeni telaşlar-iyi ki doğdun,
aralık iki kedi bir bayram'dı.
hep hatırlayacağım bir yıl.
daha neler yazılır, not edip durdum bi yerlere, fotoğraflar çektim, zamanda bıraktığımız ayak izlerini kaydettim.
inciler, pırlantalar gibi tek tek.
kutularda saklamıyorum üstelik, takıp geziyorum hepsini ben, şükrederek.
kişisel tarihimizin ilk-benim ömrümün en güzel yılıydı. -ikibinaltıdan başlayan kısmıyla elbette-
bütün bu sebeplerden, en umutla karşıladığım yıl; ikibin8.
güzel olmalı yeni yılda bir şeyler dilemek.
ama yeni yıl dileğim yanıbaşımda benim.
/
bu sabah indim aşağı, komşumun "günaydın" sesini duydum,
gökyüzüne baktım bir de ne göreyim;
ilk kar!
çok kar, beyaz kar.
yukardan iniyorlar.

Hiç yorum yok: