she is back




Gece eve dönüyoruz, Taksim'den.
Kapının önünde kediler, deli kediler.
Ben bakıyorum, oynamak isteyerek "Maya'yı gördünüz mü buralarda?" diye soruyorum.
Sevgilim, yukarı çıkıyor, hem mamalar getiriyor onlara, hem de bizim cadı Duman'ı.
Kediler yerken, gorgor sesler çıkarırken, gülüşüp duruyoruz.
Yokuşun başına doğru gidiyorum, Maya'yı ilk bulduğumuz yere.
Şişko kediler var, aç.
Sonra bir tanesi geliyor uzaktan, arabanın altından çıkıp geliyor.

"Miaw" diyor beni görünce.

Ay Maya buuuuuu!
İnanamıyorum gözlerime, artık bulabileceğimizi düşünmüyordum.
Gözlerim parlıyor kocaman.
Sokakta kedilerim için uydurduğum şarkılardan birini söylemeye başlıyorum.

Nasıl kirlenmiş, nasıl acıkmış, nasıl uykusuz.
Eve getiriyoruz, önce biraz azarlanıyor, hem Duman tarafından hem bizim.
"İki gecedir nerelerdeydin sen?"
"Bizi çatılarda gezdirdin biliyor musun sen, saatlerce ağladım"

Sonra gece oluyor, eğik tavanlı yatak odamızda maaile uyuyoruz.
Sabah mahmurluğuyla oyunlar oynuyoruz.
Pek mutluyuz.

7 yorum:

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

canım maya'm sen hepimizin bebeğisin.
evine ailene hoşgeldin...
benim maya kızım ve diğer 5 bebem hepinizi öpüyolarrrrrrrrrrrr.....
sevgilerle.......nazlı

ÇANKAYA BELEDİYESİ SAHİPSİZ HAYVAN REHABİLİTASYON MERKEZİ dedi ki...

Maya'nın serüvenini takip ettik ve sonunda mutlu olduk. Hep mutlu olun.
H. Fatoş (GÜR) AKINOĞLU

mermaid dedi ki...

@kedikadın: çok teşekkür ederim desteğin için. biz de bebeklerinizi öperiz:)
Bi gün arkadaş olsalar ne güzel olur. Sevgiler.

@h.f: Teşekkür ederim. blogunuz var sanırım ulaşamadım adresine..
Sevgiler

ÇANKAYA BELEDİYESİ SAHİPSİZ HAYVAN REHABİLİTASYON MERKEZİ dedi ki...

Bloğumuz yok. Siteye mesaj bırakabilirsiniz: www.diyabetikkedi.com

mermaid dedi ki...

Hf: Teşekkürler. Şimdi bakacağım.

Birsen Şahin dedi ki...

Epostanı ilk aldığımda, "eğer ona iyi baktıysa, mutlaka döner, ya da fazla uzaklaşmaz", diye düşünmüş ve haberini beklemeye başlamıştım. Bulduğuna çok sevindim. Prenses'imin kaybolmuş olmasını düşünmek bile istemem. Onun için duygularını çok iyi anlıyorum. Umarım hep böyle güzel güzel sevişirsiniz : )

KEDiKADIN =^..^= dedi ki...

onlar zaten bir şekilde arkadaşlar...
annelerine çekmişler ;-)