4 mart





Sevgilim,
Zaman akıp gidiyor.
Bizim için durdu sanki oysa, zamanın içinden bir pencere açıldı ve sadece ikimizin bildiği, saatler, aylar, yıllar ayrıldı.

Sadece ikimiz için bir zaman ve yaşam. Tadı, kokusu başka mevsimler...
"Uyur uyanık" başlayan masal, her durumda devam etmekte. Bazen çok telaşlı, bazen sakin sakin. Daha kaç milyon kere aşık olacağım sana bilinmez ama uykudayken yada uyanıkken değişmeyen şeylerden biri, gözlerimi senden alamıyor olmam.
Sırf benimlesin diye sıradan şeylerden aldığım zevk, hiç bir şeyle kıyaslanamaz.
Doğumgünü ne demek?
Doğduğun gün, hayatının başladığı gün, nefes almaya başladığın gün.
İşte öyle bir gündü bir yıl önce bugün...
Adımın yanına bir soyadı eklendi.
Kaç insan bu kadar şanslı olabilir?
Bir hayat kurduk, sadece ikimiz için.

Düşünüyorum da, hayal ettiklerim hep gerçek oldu, hep daha güzeliyle.
Ben her zaman uyanıyorum ve yanımda yatan adam için şükrediyorum.
Gözlerim doluveriyor sonra, mutluluktan.
Zamanı dondurmak istiyorum.
Bu bir yılı ben tekrar tekrar yine yeniden yaşayıp durabilirim, bıkmadan. Hayatımın bu bölümündeki her şeyden memnunum. Kendimden bile...

Bir yıl önce bugün, doğduğum gün benim ve;
Yüzlerce hayatım olsa benim, hepsini seninle yaşamak isterdim de, yine yetmezdi.
Bir yıl önce bugüne dönsek, yine heyecandan başım dönerken "evet" derdim.
Bu adama "evet", onunla bir hayata, onun olmaya, ona dair her şeye "evet".
Seni seviyorum, gelin bekleme odasında kalbim güp güp beklerken, geldiğin için, bir yıl önce bu akşam, bu saatlerde beni eşikten kucağında geçirdiğin için, her şeyi hayal ettiğimden de güzel ve en layıkıyla yaşattığın için,
sayende ben gerçekten, iyi doğdum diyorum, hayatta olduğumu, yaşadığımı hissediyorum, tüm hücrelerimde...
Doğumgünümü anlamlandıran adam, sevgilim,
Seni çok seviyorum.



2 yorum:

Elsa dedi ki...

:)

ben olsam anlatmaya bile korkardım insanların gözü kalır kıskanır nazar değer diye, çünkü o kadar güzel gözüküyor ki adeta her sey masal gibi.
ikinize de çok çok mutluluklar diliyorum.
(kendi adıma da burayı okumaya bayıldıgımı söylemek istiyorum, ne güzel bir aşk)

mermaid dedi ki...

Bayan Elsa,
Aragorn'un Elsa'sı mısınız siz yoksa?

Teşekkür ederim sözlerin için, tahtalara vur madem okurken, nazar değmesin:)

Sevgiler:)