örenbayan

renk renk bereler, atkılar...
internette bulunup printleri alınan modeller.
bir sürü yeni ingilizce kelime, crochet de ne ola ki?:)
bir şeye taktım mı ben, etrafımdakiler için de kabustur, o konu neyse onu yer onu içerim, örgü örüyorsam ilmek olmuşumdur, ilmek kız, sürekli ondan bahsederim, onu okurum, ne bileyim işte şimdi sayfalarca ekmek tarifleri var evde ve mutfakta unlar uçuyor mesela.

Ama örgü başka bir delilik!

Eline alır bırakamazsın, çekirdek gibi bir şey, sürekli takdir beklemek, işi azıtıp tuzluk örmeye kadar gidebilir:) (bkz: derya baykal yakında tuhafdanlık yapacak kağıttan örgüden falan)

Ama ne kadar abartsam bu kadar abartamam sanırım...

3 yorum:

mer dedi ki...

şu sıralar bende öyle. gerçi duruldum misafirlerden dolayı ama aklımda o kadar çok şey var ki. erşeyi örmek istiyorum. ama nette gördüğüm gibi olmayınca da değişik şeyler öğrenmek için araştırıp duruyorum. ama yabancılar süper yapıyolar. nasıl öğrenicem ki onları puf.. aklıma geldi şimdi ya tüh..

mermaid dedi ki...

:)
bak bi atkı bere örmelisin sevdiceke bu kesin:)
Nette yabancı sitelere bak daha çok, kro olmayan özgün modeller var.

Ben sana öğretirim istersen:)
Şimdi çok acaip bşy örmeye başladım, yazarsam şaka gibi olur, bitince fotoğraflıcam.

:)

mer dedi ki...

geçen kış ördüm 3 tane atkısı var benden. kaçar mı hiç sende :)

hadi bakalım merak ettim. bekliyoruz.. :)