sweeeet corn

Bardakta mısırı seviyoruz ama yolda yemek zor, içine koydukları yağı da sevmiyorum.
Kanserojen olduğu söyleniyor.
Dün Migros'ta gördüm.
Konserve tatlı mısır. İçindeki şey, haşlanıp tanelenen mısır gibi sanki. Konservede aldığımız bildiğimiz mısırdan çok daha lezzetli.

Aldım eve geldim, mikrodalga bu işler için, biraz tereyağı, sarımsak tozu, fesleğen, kekik ve de illa ki rendelenmiş kaşar... Leziz! Ve evde yenebilmesi şahane.

Bu arada, ekmek yapma denemem güzel oldu.
Bu siteden çok faydalandım.

Bir de harika ötesi bir elmalı marmelat mı desem ne desem (ne olduğunu bilmeyen acemi ahçı) bir şey yaptım.

Tarifleri yazmıyorum, maharetlerini sergileyen teyze bloguna dönecek benim çıtır blogum. Merak eden yorum alanından ulaşabilir:)


4 yorum:

Anne Kaz dedi ki...

ya bişey söyleyeceğim herkes seviyor fakat ben bu bardak mısırı hiç sevmedim :)) bende bi tuhaflık var sanırım

mermaid dedi ki...

@annekaz: ben mısır sever olduğumdam bayıldım:)
evdeki harika bir şey.
ama sokakta kabus gibibir plastik tadı oluyor.

Sevgiler..

mel dedi ki...

bardak mısırı ilk arabistan'da yemiştim. sonra enişteme tanıtınca, kendisi bu işe girdi ve şimdi türkiye'de bayilik veriyorlar :) geçen teyzem bir büyük poşet buzlu kopma mısır verdi. buharda haşlayıp, istediğimiz baharatlarla ve tereyağla karıştırıyoruz, nefis! konserve mısırlarla da aynı etki yakalanabilir. dışardan almaya gerek yok bence.

sen yaz tarifleri, teyze bloguna dönmez merak etme. çıtır gelinin tarif blogu olur ancak :)

mermaid dedi ki...

@mel: çıtır gelinin tarif blogu klasmanında rakipsizsin ama sen:)
Senin sitenden tarifler alındı, çıktılarıyla ve dosyalandı. bütün acemilere tavsiye ederim.

Bu arada enişteye tebrikler:)

Yorumun için teşekkürler. Yorumsuz kalsamda, sitenin müdavimiyim ben.

Sevgiler...