bu yüzden

hani bahar geldi ya,
biz, cumartesi akşamı, balık yedik ya, galata köprüsünde,
güneşi orda batırdık ve dolunayı orda karşıladık ya,
keyiften çenem ağrıdı ya,
avare adımlarla döndük ya eve,
kapıda karşılayan bir huysuz kedimiz var ya bizim, mırmmıır söylenerek,
bütün bir pazar sabahını o salaş çaycıda, penguen, leman ve bilumum "pazar gazetesi" okuyarak geçirdik ya,
o sigarada çikolata tadı var ya ve manzaraya karşı bi' tane yakmak pek tatlı ya,
kahvaltımıza, seçtiğin leziz peynirler ve püfür esen rüzgar eşlik etti ya,
ben beyaz peyniri ne çok severim hem,
sonra sen, sırf ben erguvanları göreyim diye eve dönüş yolunu uzattın ya,
ben evde ekmek yaptım ya,
mısır çarşısından aldığım, cadı kazanı malzemelerimle uğraştım ya bütün gün,
sen geleceksin diye,
gece moda'da kocaman dondurma aldın ya bana,
seninle uyurken, ayaklarım hiç üşümüyor ya,
...

işte bütün hafta yüzümden düşmeyen gülümseme bu yüzden.

13 yorum:

mortingen dedi ki...

benimki de;
senin yüzündeki gülümseme yüzünden..

Tugc dedi ki...

Kıskandım...Böyle gözümde belirdi, kıskandım bana olmuyor diye. Bu aralar zaten kıskandım diye yazdığım yorumlarla doldu etraf, kıskanç karı diyecekler.
Bu filmi dondurup keşke böyle saklamak mümkün olsa, sonra arada açıp açıp baksan filan.

mermaid dedi ki...

@tugce: gördüm diğer yorumları:) içtenliğin çok şeker...
donduramadığımızdan kaydedioruz galiba zaten

Eda Demirel Suner dedi ki...

Toprağım canım sadece bir hafta değil her daim gülümse canım benim.Ayaklar valla benim de üşümüyor kız ağlatcaksın beni ya ne güzel maşallah nazar değmesin canım.

Tugba U. dedi ki...

anlattıkların, ne kadar yalın... ne kadar yakın...
etkilendim...

mermaid dedi ki...

@tugba u.:teşekkür ederim(L)

ღ°•.♥ sosyetik bit pazarı ♥.•°ღ dedi ki...

Bayan deniz kızı harita analiziniz okunmayı ve krite edilmeyi bekliyor, bilginize :))

Hüma dedi ki...

o gün için tekrar teşekkürler. sen de süpersin biliyosun di mi?

bu anlattıkların da harika. ben de böle seviyorum işte sevince:) ve bu ne olursa olsun çok güzel çok!

ayrıca canım şimdi çilekli süt içmek istedi. hatta blogumu pespembe yapmaya karar verdim.

ya çenem açıldı. saatlerce yazabilirim.

öperim.
çokca.

hüma kuşu.

mermaid dedi ki...

@ Çilekliii süüütt: ay ay heyecanladım.

@ Hüma: Her zaman beklerim! Çilekli süt içmeye de:) Öperim(L)

n@zo dedi ki...

Off.. off.. Şanslı bi eşiniz var, çok şanslı hem de.. başka ne denir ki.. insan okurken yazıları hafifliyor sanki sadelikten, aşktan, sevgiden..çok sevdim, çok..
hep geleceğim bundan sonra :)

mermaid dedi ki...

@nazo: teşekkür ederim:)

Passiflora dedi ki...

gözlerim doldu okurken. nazar değmesin :)

mermaid dedi ki...

@ps: amin:)