patlamış mısır

Hehehe:)
Yeni keşfim -evet belki pek çok kişi daha önce keşfetmiştir-
Mikrodalga mısır.

Şöyle ki;

Bir paket patlamamış mısır, yağı ve tuzuyla, kağıdın içinde katlanmış halde.
Katları açarak mikrodalgaya koyuyor, 3 dakika bekliyorsunuz, bu sırada çıkan seslere gülerek.

Eviniz sinema kokuyor, ortaya çıkan bulaşık derdi yok, ocakta uğraşma ilkelliği yok:)

Eminim çok sağlıklı falan değildir, ama her gün yiyeceğimiz bir şey değil ki.
Akşam film keyfine üç dakikada patlamış sıcacık mısırla eşlik etmek hoşuma gidiyor benim. Süprizleri severim:)

Nihayet normal hayatımıza dönebildik.

2 yorum:

Hüma dedi ki...

D&R larda satıyolardı, gördüm o mısırlardan. ama bizde mikro dalga yok...eminim süper oluyodur, ama evet mikrodalga olayı biraz sakat bence de...

ay bilemedim:)

sevgilin yanında ya...pişmeden, patlamadan bile, mis gibi olur mısır.

ona cok sarıl...ve bolca mısır yiyin.

ben bayılırım mısıra...
mısır yiyen sevgililere de...

öpüyorum...

mermaid dedi ki...

@gün sayan kız: ne yazsam bilemedim, yazdığın her şey, neşeli bile olsa, hüzünlü geliyor bana.
çook mutlu olmanı dilerim, saymak bittiğinde de...