kalk gidelim

Benim iki günde yapabileceğim işleri sevdiceğim, iki saatten az bir sürede yaptı.
Topladı, tasnif etti, paketledi, koliledi, bütün bunları çok seri ve hiç bir şeyi kırmadan, düzenlice yaptı.
Pek kıskandım:) Yine hayran oldum:)
Ben daha az pratiğim ve dikkatim çok dağınık. Fotoğrafları mı düzenleyeceğim, oturup tek tek bakıyorum, kitaplar için de aynısı geçerli, o sırada aklıma başka bir iş geliyor, onu yapıyorum olay bölünebiliyor.

Adres değişikliğine kısa bir süre kaldı, hala pek çok angarya var halledilmesi gereken.
Ben en çok, bu "kalk gidelim" halden sıkıldım, öylece oturmak bile gözünü yoruyor insanın, ev dağınık, pek çok şey ortada yok, mutfakta bir olağanüstü hal uygulaması var. Yapmak istediğim pek çok şey kafamda ama "artık taşınınca" diye bir cümle var her şey için. "Artık yeni evde yaparız". Ama az kaldı.

Yeni evde tam istediğim gibi bir çalışma köşem olacak:) Sevgilim söz verdi.

11 yorum:

Passiflora dedi ki...

bu kadın olmaktan kaynaklanıyor, detaylara takılıyoruz, halbuki ortada bütün başlı başına bir problem oluyor. bu yüzden erkekle kadın birlikte yaşamalı zaten, yoksa ölüp gitme ihtimalimiz artıyo.

mermaid dedi ki...

@passiflora: hastan olim pasiflora:)
böyle nokta atışı harika tespitlere bayılıorum:)

Passiflora dedi ki...

ehu bakarız. ben psikologluk bi hal görmedim ama :)

mermaid dedi ki...

hihi teşekkür ederim:) sen arada bölye yorum yap yeter:)

Passiflora dedi ki...

ehehe yapcaktım ki ben zaten :) sizi de bekleriz bloguma

mermaid dedi ki...

ben hep geliorum akıllım
arşivini de devirdim:)

Passiflora dedi ki...

vaub teşekkür ederim :) ben de senin arşivini devirdim kiii, hatta google reader da paylaştım bile beğendiğim yazılarını :)

mermaid dedi ki...

ohoy hangilerini acaba?

bakayım:)

mermaid dedi ki...

bakıorum hemen:)

Hüma dedi ki...

passifloraya tamamen katılıyorum. mordeniz kızı sana da. ben de bütün detaylarda kaybolup yuvalanıyorum. birinin beni de kurtarması lazım:)
kolay gelsin bu arada, herşey bitmeye çok yakın. süper süper süper olacak!
yuppidikko!

Sinem dedi ki...

Ay yorumlar peşpeşe pek bir şeker olmuş. :) Canım yeni evinle ilgili güzel foto ve haberleri bekliyoruz. Orada herşey gönlünce olsun...