telaş

İnternetten araştır, çiz, ölçü al, derdini anlat, bazen anlaşılsın, bazen anlaşılmasın, fakat nasıl ustalar bu mobilyacı tayfası istediklerini satma konusunda anlatamam. Bizim istediğimizi evirip çevirip astronomik rakamlarla kendi istediklerini verebiliyorlar size, gözleri dört açmalı.

Bak bak, seç seç, beğen, stokta olmasın, sipariş ver, ödeme yap, renk seç, boyacıyı gaza getir, temizlikçi bayan ara, perde ölçüsü al, eve ilk olarak temizlik malzemesi al, bir sürü detay, en çok da not al:)

Sonuçta netleşti pek çok şey, benim kısa sürede kendimizi yeni evde konuşlandırma telaşım, koşullardan ötürü, "geç olsun güç olmasın" sakinliğine dönüşüyor ister istemez.

Günler böyle telaş içinde geçerken, dün biz ikimiz izinliyken, angarya işleri halletmekteyken, bu arada İkea'da saatlerimizi geçirmişken,

bir vakit yaratıldı kendiliğinden ve nasıl olduğunu anlamadan, üstünden aylar geçmiş bir işimizi yaptık;

Yüzüklerimizin içine isimlerimizi ve tarihi yazdırdık:)

Yepyeni bir yüzüğüm olsa bu kadar sevinmezdim sanırım, çıkarıp çıkarıp içine baktım tüm gün, çok hoş bir his...

3 yorum:

Sinem dedi ki...

Ben de nişandan birkaç ay sonra yazdırmış ve alyansımı küçülttürmüştüm. :) Eşimin alyansına hala yazdıramadık. :) Demek ki tek ben değilmişim ilk etapta bu konu ile ilgilenemeyen. :) Bu arada tatlı telaşlar bunlar. Zor biliyorum ama tatlı. Sık dişini...

n@zo dedi ki...

:)) ev taşımayla çok alakalı bir iş olsa gerek :)) Minicik birşeyden mutlu olmak gibisi yok değil mi, Mermaid?
Kolaylıklar diliyorum size, 'geç olsun güç olmasın' sakinliğinde tüm işleriniz hallolup bitsin.

mermaid dedi ki...

@sinem:) teşekkür ederim canım, tavsiyelerin için de...

@nazo: Ya hem de nasıl mutlu oldum:) Teşekkür ederim, ben de sana kolaylıklar dilerim, güzel telaşlar bunlar:)