ZzzzzZzzzzzzzzzzzzzzZzzz....

Pazar günü sabah erken başlayıp, akşam geç saate dek süren bir çalışma vardı bizim evde:)
Önce komşulara söyledik izin aldık.
Sonra müzik, matkap, çekiç, süpürge...

Pazar gecesi uykuya yattığımızda, evimizde uyum ve sakinlik hakimdi, nihayet:)
Yerleştik, eksikler tamamlandı, Cuma günü ilk davetimizi bile veriyoruz.

Bu akşam koltuğumuz geliyor, ayaklarımızı uzatıp, keyif yapabileceğiz.

Bu telaşın içinde vakit ayırıp doktora gittim dün, kırmızı beneklerim için. Eskiye göre o kadar iyiyim ki, nazar değmesin. Ama yine de ihmal etmek istemedim. Doktorumun yönlendirmesiyle, Prick testi yaptırdım. O kadar çok şeye alerjim çıktı ki, şaşırdım, bir kısmını doğru tahmin etmişim. Şimdi doktorun yazdığı ilaçları ve önerdiği ürünleri kullanacağım. Bir hafta sonra da kontrol. Evde hiç bir surette temizlik yapmayacakmışım, toz almayacakmışım, yapmak zorunda kaldığımda da, maske kullanacakmışım:) Onun dışındaki önerileri, bizim zaten aşağı yukarı uyguladığımız şeylerdi.

Şükürler olsun ki, kedi tüyüne alerjim çıkmadı:)

Verdiği ilaç, bir diğerine kıyasla düşük dozda olmasına rağmen uyku yapıyor fena halde...

5 yorum:

Haydins dedi ki...

Gecmis olsun umarim en kisa zamanda gecer benekleriniz..
Yeni evinizde huzurla oturun.

Sinem dedi ki...

Geçmiş olsun. Hadi hayırlı olsun aynı zamanda.Eve yerleştiysen senden keyiflisi olamaz. Yorgunluğunun acısını çıkar birkaç gün evde. Keyfini sür herşeyin. Öpüldün...

defneyleyasamak dedi ki...

Güle güle oturun cici evinizdeeee ...

mermaid dedi ki...

haydins: teşekkür ederim:)
sinem: hihi saol canım:)
defneyleyaşamak: teşekkürler:)
funda: mesaj bıraktım sana...

Münibe dedi ki...

nerelerdesin hatun! gelip gidip bakıyorum yeni bişeyler eklemiş mi diye. gerçi 4 gün olmuş yazmayalı ama bana uzun geldi...
öptüm