aşk yeniden









Yağmurunu sevdiğim İstanbul...

/

Kötü bir haftasonunu geride bıraktık, gece ağrılarla uyanan sevdiceğim, apandisit mi, gıda zehirlenmesi kendi kendine teşhisler koyan ve korkudan kalbi duracak olan ben ve acile gidiş.

O gece evimizde değildik ve kaldığımız ev, şehir dışı sayılabilecek yerlerdeki kocaman sitelerden birindeydi.
İnsanlar niye oraya ev yapar ve dahası birileri neden orada oturur anlamak mümkün değil. Bir de oralarda oturanlar nasıl "İstanbul'da yaşıyorum" der...
Taksi bulmak dert, eczane bulmak dert, açık bakkal bulmak dert, saymakla bitmez.
Sonuç: çok fena üşütme, çok fena.
Biraz da kilo kaybını farkedince, pamuklara sardım onu, ballar, sütler, kocaman kahvaltılar, yumurtalar, vitaminler.
Nihayet toparladı.

Sonra ben, spora başlayan denizkızı oldum son günlerde. Günaşırı.
Zinde kız olmak için. Daha sağlıklı nefes almak için.
Lazanya postundan sonra gelmesi sadece tesadüf:)

Keyifle akıp gidiyor günler,
söylenenden erken gelen koltuklara el çırptım neşeyle.
Eve geldiği ilk gece bile, otururken, uykuya dalmamla rahatlığı onaylandı.

Duman evdeki yeni mekanına artık alıştı, mahallenin delikanlıkedileri pek hastası kendilerinin.

Evin ışığı tam istediğim gibi. Akşamları o ışıkta kitap okumak pek güzel.
Puzzle yapıyoruz, konuşuyoruz, film seyrediyoruz, kağıt oynuyoruz, televizyonumuz hala yok.
Bazen komşuya geçiveriyorum, kahveye.
Bazen kanaviçe yapıyorum.
Hayal kuruyoruz, yapılacakları listeliyoruz, asılacak tabloları seçiyoruz.
Bir kaç günlük kaçamak planları yapıyoruz, zor görünse de, neden olmasın?

"...Rüya gibi bir yaz geçerken..."

hep yeniden, yeniden,

...aşk...




fotoğraf: deviantart

16 yorum:

mortingen dedi ki...

iğne olan ben, acısını çeken sen :)

funda dedi ki...

o kahve içilmeye gelinen komuşulardan biri olmak istedim şimdi ben

mermaid dedi ki...

@funda: adresi alayım:)?

Delfina ; dedi ki...

aşk mı,kolay bulunur mu? nasıl bişidir :)

çok şanslısın öyleyse,sonsuz mutluluklar sana...

mermaid dedi ki...

@işitmekaybı: kikir. teşekkür ederim:)

Tanya's dedi ki...

Ah bilirim o sevgilinin canı yanarken içinin yanmasını..aşk çok güzel hiç bırakma peşini..

Sinem dedi ki...

Mermaid çok geçmiş olsun eşine. Acil şifa bulur inşallah. Senin elinden bulacağına eminim. :) Eve ısınmanız ve bu kadar benimsemeniz beni çok mutlu etti. O evde çook güzel günleriniz olsun inşallah.

mermaid dedi ki...

@tanya: bırakmam:)
@sinem: teşekkür ederim canım;)

Hüma dedi ki...

ben seni unutur muyum? yogunluktan ızdırap çekiyorum.
:( sevgiline çok geçmiş olsun. komşunuz bakamadı tabi size:)

gelicem gelicem, az kaldı!!!!!

mermaid dedi ki...

@hüma: bilmiorum artık:)

munibe dedi ki...

denizkızı
çok geçmiş olsun öncelikle...
zinde kız olmak için ne çeşit bir spor yaptığın konusunda meraktayım hâlâ.
öptüm

melda dedi ki...

geçmiş olsun mermaidcim. allah bir daha göstermesin.
bence sakın insanlar buralara ev yapıp neden oturuyor diye düşünme. ben zamanında temden geçerken çok söyledim o lafları. ve şuan öyle bir yerde oturuyorum. ama bahsettiğin kadar vahim değil durumumuz, taksi, eczane hepsi var. hiç olmadı iyi komşular var elh. :)

mermaid dedi ki...

@melda: senin eski, benim yeni semtimi pek sevdim ben:)
tavsiye kitaptan en az 5-6 tane deneme de yaptım:)
aman vahim olmasın durumunuz canım...
Sevgiler...

91 dedi ki...

çok pardon, kaynak göstermek suretiyle bu yazı için kullandığın summerlove tagli fotoğrafını bir yazıma ana tema yapmak istiyorum, onun için rahatsız etmekteyim. arz ederim efem.

mermaid dedi ki...

kendisi; deviantart'tan alınmış olup, oradan kaynak göstererek tepe tepe kullanabilirsiniz. düşünce için teşekkürler...

91 dedi ki...

bloga yorum yazma zahmetine girdiğiniz için ben teşekkür ederim, kontrol ediyordum blogunuzu cevabı buraya atarsınız muhtemelen diye :)