lasagna nite




Garfield'ın en sevdiği leziz yemek nedir:)?
Lazanya!

Ve ben dün lazanya yaptım.

Kendimle gurur duydum yaptıktan sonra.

Lazanyamla da:)

Muazzam lezzetliydi...


Benim kediciğime vermedik ama:)
Kendini insan zannetme sendromu iyice artmış durumda, evet sofrada bir sandalye de ona konuyor, yoksa ben içeri gider gitmez benimkine oturuyor, evet kendisiyle konuşuyoruz, işten gelince "neler yaptın bütün gün Duman hanım" diye sorunca uzun mırlamalarla cevap veriyor, apartmana kim girerse girsin sesi çıkmıyor ama babasını hissederek kapıya koşuyor, adeta "aç kapıyıııı" diyerek, kendisine şarkı söyleyince eşlik ediyor, Duman deyince zaten cevap veriyor.
Yazın en büyük marifeti; sinek yakalamak.
Göz açtırmıyor onlara:) Avcı kız benim kedim.


Çok seviyorum, büyük sofraları, kokoş giyinip sofraya oturmayı, kikir kikir yemeyi, her bir akşamı özel kılan anıları, hem yemek yiyip kalkmaktan öte bir şeydir akşam yemeği, amaç karın doyurmak değildir, keyiftir, paylaşımdır, zevk almaktır, saygıdır, beraber sofra kurmaktır, mutfakta gülüşmektir, özenle yaptığı bir şeye hayran olmaktır, onun elinden bir şey yemeye bayılmak, yeni şeyler denemek, tavsiyelerde bulunmak, Sevgilimle bütün bu yeni tatları denemek, önerilerini not almaktır...

3 yorum:

n@zo dedi ki...

Akşam yemekleri farklıdır hep. Ailenin koca bir günün ardından bir araya gelmesi, yemeğin sohbetten dolayı uzaması .. güzel şeyler.. Sevgiliyle daha farklı olacak. Ben en çok yemeklerim nasıl olacak onu merak ediyorum. Kaç kez aç bırakacağım acaba kocamı :) Yaşayıp göreceğiz bakalım. Garfield, miskin kedi :)) Duman Hanımla hiç benzeşmiyorlar di mi?

Haydins dedi ki...

Bende severim lazanya..

Ay benim kedi de benim sandalyeme oturuyor ben kalinca hemen..bizimki evden cikarken birseyler soylemeye calisiyor bana..gitme demek istiyor kanimca..Eve gleince de ben anahtarla acarken basliyor konusmaya yine..

mermaid dedi ki...

@ nazo: Aç bırakacağını zannetmem:) ilk denemelerin çok güzel olmasa da, deli aşıkken yemeğe kusur bulmayacaktır zaten ve sen kısa bir sürede kotarıosun bu sayede:) onun desteğiyle öğrendim ben hep, hiç bilmezdim. reçeller dolmalar bile vız geliyor artık, üstelik çalıştığım halde. duman sanırım ben evde yokken miskinlik yapıo:)

@ haydins: deli kediler:) anahtarı taktığım zaman kapının koluna zıplıyor ve miyaaaaaw "nerdeydin bu saate kadar" sanırım alt metni:)
sevgiler...