milkshake



İdeefix'ten siparişlerim geldi:)

Pek çok kitap. İnternetten alışverişe bayılıyorum. Paketten ne çıkacağını bilsem, hatta üzerinde faturası olsa da, paket açmaya bayılıyorum. Kargo görevlisi bana elden teslim etmeyecek de, Noel baba bacadan atacak sanki.

Daha da güzeli, kitaplardan bir tanesi yemek kitabı olunca, hediye olarak, paketten milkshake çıktı.

"Ayyy nasıl bildinizzzz" diyecektim neredeyse. Biz buna bayılıyoruz, yaz gecelerini çilekli milkshake'le kutluyoruz. Gece, beyazlar içinde, film izlerken çilek keyfi.
Fevkalade!
Ps: Koltuklarda akla hayale gelmeyecek bir aksilik yaşandığını, bu yüzden iptal ettiğimizi, hala koltuksuz olduğumuzu, yeni siparişlerin de üç haftadan önce gelmeyeceğini söylemiş miydim?



3 yorum:

Haydins dedi ki...

3 hafta uzun bir sureymis epey..Tuh tuhh hep boyle aksilikler cikar ama bu mobilya isinde..Ben hatirlarim kucukken bizim koltuklar boyanmaya gitti igrenc bir renkte geldiler..Annem aglayacakti resmen..Sonra mecbur yeni koltuk alindi..

Haydins dedi ki...

Bu arada analystics tamamdir..Yapabildim :)

Passiflora dedi ki...

yaa ben de üzüldüm koltuk olayına :) ama gelince daha büyük mutluluk olur böle insan kıymetini bilir filan :P paketten milkshake nası çıkıyo? toz filan mı?