sabun sabun

Sevgili Delfina,
Buradan yazıyorum çünkü burda bir şey yazmaktayken kapı çaldı.
Ya harika bir şey sabun, gerçek sabun, el emeğiyle, sahici. Hayali bile güzel.
Bir tanesini banyonun en harika köşesine koyup, bakıp bakıp gurur duyacağım, benim sahici sabunlarım var diye:)
Ne güzel paketlemişsin ve ne güzel bir not yazmışsın.
Gözlerim doldu okurken ve sabunları koklarken.
Dediğin gibi yapacağım; "sabunun kokusunu içime çekerken, gözlerimi kapayacağım ve kendimi Ege'nin en güzel ovalarında hayal edeceğim..."

Dilediğin gibi, şifa olacak eminim...

İncecik bir not, mis kokulu sabunlar ve de içtenliğin için bin teşekkür...

Sevgiler...

3 yorum:

Delfina ; dedi ki...

Güzel Denizkızı,

Güle güle kullan o şirinleri :), demek birisini ayıracaksın bir köşeye,nasıl duygulandım anlatamam...Doğallığı seven herkesi kendime öyle yakın buluyorum ki...

Kucak dolusu sevgiler,
Çiçekler...

Delfina,

Sinem dedi ki...

Güle güle kullan. Mis gibi koksun tüm evin. :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

MERHABALAR,
sabunların bir sahibi de
ben olaraktan yazdıklarınıza tek tek katılıyorumm..
miss gibi günlerr dilerimm. hayrlı ramazanlarr
SVGLRR