selkie

Kendisinin de Balık burcu olduğunu söyleyenlere ben, "Allah başka dert vermesin" derim genelde. Bence çok zor bir burç. Gel git, gel git, gel git. Bulutların üstündeyken, birden dünyanın altında kalmış haline geçiş yapabilir ve bu geçişler hiper hızlıdır, çevresindekileri serseme çevirir. "Ayy duygusalsındır sen şimdiii"yle ilgisi yok bunun hiç, çünkü Balık neşeyi de, hüznü de gözlerinden yaşlar gelinceye dek yaşar hepsi bu. -Tabi bir de yükselen burcun etkisini unutmayalım.-

Yine bir yerde okumuştum, "karşı cinste aradığı özelliklerin hepsi aynı insanda bulunamayacağından aşk hayatında mutlu olamayabilir." Hani hem şöyle olsun, hem böyle ama hep zıt özellikler. Kendisi gelgit akıllı olduğu için. Ama aşık olduğunda da, kendini adar, evet.

Mistizim, tasavvuf, sanat. Ver balığa kitapları, müziği uğraşsın dursun, saatleri anlamaz, ama aynı şeyle de uzun süre meşgul olamaz, arada bi yürüyecek, iki mum yakacak, bir kahve içecek, örgü örecek, sonra gene kitaba dönecek, suyla ilgili bir şeyler yapacak, sonra gene yeniden.

Daha da yazabilirim neyse:)

Sonuçta bence, balıkkızları özeldirler ve sihirlidirler.

/



Bugün öğrendiğime göre, Balık burcunun perisi;

Selkie.

Fok balığıyle resmedilen mitolojik deniz yaratığı.

Denizkızlarının prensesiymiş kendileri...

Peri balık burcu kişisinin kulağına şunları fısıldarmış:

"Altıncı bir duyuyla ödüllendirileceksin.
Her şeye uyum sağlayabileceksin.
Sanatçı bir ruhun olacak.
Çok hoşgörülü olacaksın.
Ruhsal aleme çok ilgi duyacaksın."

6 yorum:

funda dedi ki...

tıpkı ben :) ben de sulugöz beter bi balığım, suyu da çok severim.

çilekli süt dedi ki...

Balık'ların en sevdiğim huyu merhametli ve hoşgörülü olmaları. Ordu gibi bir çevreleri olmasını çok severler kimseyi ayırt etmezler :)) Önyargıdan uzak mutlu bir hayatı en güzel de onlar yaşarlar bu dünyanın karanlık yanından kendilerini uzak tutabildikleri zamanlarda..

dide dedi ki...

ben de yengeç'im. kendim dahil yengeç burcu olanlara çok üzülürüm. sulugözlü, içine dönük, en çok zararı kendi kendine veren mal gibi bi burcuz. bi daha dünyaya gelsem kesinlikle yengeç olmak istemem.

dide dedi ki...

bu arada posta kutunuza bişey bırakcaktım ama adresi bulamadım :(

mermaid dedi ki...

mormermaid@gmail.com dayım didecim

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Nasıl oldu bilmiyorum bir sürü siteden geçişler yaparak geldim yazılarına kitlendim kaldım. :) Mor en sevdiğim renk ama bir baktım bir de balık burcu çıktın :) Benim gibi. Güzel yazılar gerçekten hoşuma gitti. Sevgiler...