spor günlüğü

Spor salonunda bir ayımı tamamlamak üzereyim.

Kendimle gurur duyuyorum, arkadaşlarımın "amaan sonra gidersin boşveer"lerine rağmen, içimdeki tembel ruha rağmen devamlılık sağladım ki, bu çalışırken aslında pek de kolay değil.
Şikayetçi olduğum şeyse; korkunç müzikler.

Evet, birbirinin aynı şeyler 50centten Eye of tiger'a keskin geçişler, çeşitli rap şarkıları... Bir yere kadar katlanmaya çalışıyordum ama dünkü önce Tarkan, daha sonra İsmail Yk ve üstüne Serdar Ortaç (mükremin çıtır vecizesi: öyleyse ben de şimdi bir koşu gidip köprüden atlarım artık. ya da hayır hayır bir serdar ortaç kaseti alıp dinlerim!) kabusundan sonra, artık beynimin içindeki düşünceleri duyamaz hale geldim. Sinirden daha hızlı daha hızlı koştum, ağırlıkları kaldırdım vesaire. Böyle bir etki için yapıyorlarsa bu müziği eyvallah, amacına ulaşıyor zaten. Buna bir çözüm bulmam gerek ama nasıl? Kulaklıkla mp3 player gibi şeylerin kar edeceğini zannetmiyorum çünkü ses çok yüksek.

Ve de öğrendiğim diğer şey de;
Gerçekten spora, spor yapmamaya gelen aptal sarışınlar var.
Bir insan neden daha aptal görünmek için saçını sarıya boyar henüz anlam veremeyenlerdenim, daha korkunç şeyinse dip boyası gelmiş aptal sarışın kızlar olduğunu düşünenlerden.
Evet aynen böyle biri var. Olimpiyatlara hazırlanıyormuşçasına bir çantayla gelerek, önce kokoş elbisesinden kurtuluyor sonra daha kokoş spor kıyafetlerini giyiyor -eşofman demeye dilim varmadı-. Koşu bandında plajda terliğini almaya giden kız gibi koşuyor, ellerini kollarını komik bir şekilde sallayarak. Dahası full makyajla. Fondoten falandan da ötesi, farlar ve eyelinerlar bile tam takım. Pek de bir spor yapmadığı için akmıyor da zaten hiç biri. Bir de sık sık sorular soruyor, hocaya, yanındakilere herkese. "Ayh bir türlü beceredim hızını ayarlar mısınız?" konseptinde. Aptallığı doğal ama sarışınlığı değil.

Kendi düşüncelerimi duymadığım için çaresiz gözlem yapmaktayım:)

6 yorum:

Haydins dedi ki...

Evet cok duydum spor salonlarinda bu tarz bayanlarin ve erkeklerin oldugunu..Yazik degil mi o paralara yaa!!
Allahim bana da spor yapma istegi ver.Butun kemiklerim agriyor spor yap diye isyan ediyorlar sanirim.Off..Bir usengeclik bir usengeclik ..

Passiflora dedi ki...

1.vallahi bravo, hem de bu sıcakta!
2.o müziklerin amacı bu gerçekten, daha hızlı çalıştırmak. metal de koyabilirlerdi mesela hızlanın diye, odtü'deki salonda sürekli metal çalan bi hoca vardı saolsun. bence haline şükret.
3.kızı boşver, kaslı aptal erkekler nasıl sen onu anlat diyeceğim ama evlisin şimdi kocan kıskanır :)
4.gözlem iyidir :)

mermaid dedi ki...

@haydins: Spor yapma isteği diye bir şey bende de yok aslında:)
Passiflora:
3. tam üstüne bastın:)

yass dedi ki...

yahu ama o kızlar olmasa vakıt mı gecer.. onalrı ızlerken o kosu cekılıyor yanı:) ben de mp3 dınlıyenlerdenım..

PuCCa dedi ki...

ben tenise giderken görüyodum hep o hatunlardan... terden donum bile ıslanırken o zillilerin saçları bile bozulmuyo!

Sinem dedi ki...

Biz de eşimle öyle bir spor kulübüne üyeydik geçen sene. Hem de İstanbul'un en yeni ve en büyük kulübüne. Gelenler spor yapmaktan çok moda defilesine çıkıyor havasındaydı ve etrafı kesmek en önemli uğraşlarıydı. Çalışanlar hiç sevmediğim tarzdaydı. Isınamadım oraya. Toplam 5 kere gittim. Tamam işlerim de yoğun ama ısınsam belki kasardım kendimi bilinmez. Spor spor için yapılmalı.