<3





Dün,

hiç sebepsiz, elinde papatyalarla iş yerime çıkıp geldin ya, yüzünde o aşık olduğum gülümsemenle,

yeniden yarattın tüm her şeyi, mevsimi, yağmuru, eylül'ü bile.
ama en çok beni.
zamansız sevgileri seviyorum ben, haftada bir kez sinema, özel günlerde çiçek, doğumgününde hediyeyi değil, çizilmiş ve belirlenmiş, planlanmış halleri değil. görev bilinciyle yapılanları değil.
"birdenbire"yi seviyorum oysa ben, ansız, ansızın, hooop diye. birden öpücük, birden çiçekler...

en sevdiğim çiçekler onlar benim, sonra bir de sarı ışık severim ben, en iyi sen bilirsin bütün hepsini, ve bir tek.
yegane izin gününde, mutfaktaki o nefret edilesi beyaz ışığı, sevdiğim ışıkla değiştiriverdin ya,
hiç de şart değilken.
ben istedim diye, sarı ışık, şimdi, ne güzel değil mi ışıklar, gölgeler, orda durmayı bile seviyorum ben, kitap okumayı, bir şeyler seyretmeyi, fırındakiler ne halde merakla kaçamak bakıp dururken heyecanla, ne çok yakıştı o ışık şimdi...

ben istedim diye, evi digitürkle süprizlemen ayrıca güzeldi, elimde kumanda ne keyif ettim ama, şaşırarak, gülerek, dalga geçerek...
şimdi bunları yazarken bile ağlayasım geliyor biliyor musun? mutluluktan doluyor gözlerim, güzel bir şey görünce ağlarım ya ben bilirsin, kocaman kocaman ışıklı damlalar dolar gözlerime. işte öyle.


15 yorum:

mortingen dedi ki...

öyle işte..

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Ne guzel.. Ah ne guzel.. Asik oldugun surece, asik olmaktan daha guzel birsey yok dunyada..

Jojee dedi ki...

çok alakasız olucak belki konuyla ama geçen gün bir yerde deniz feneriyle ilgili yorumunu gördüm inan çok takdir ettim seni
okdr yazılanın arasından benim gibi düşünen çıkmış ya helal olsun sana..
hergün bakıcam bloguna bu kdr bilgili düşünebilen mantıklı bir insanı kaçırmak ayıp olur...
sevgiler

Jojee dedi ki...

çok alakasız olucak belki konuyla ama geçen gün bir yerde deniz feneriyle ilgili yorumunu gördüm inan çok takdir ettim seni
okdr yazılanın arasından benim gibi düşünen çıkmış ya helal olsun sana..
hergün bakıcam bloguna bu kdr bilgili düşünebilen mantıklı bir insanı kaçırmak ayıp olur...
sevgiler

n@zo dedi ki...

Aşık olmak çok güzel. Ben de yaşadım 2 gün önce benzer duyguları. Okul çıkışı elinde çiçeklerle geldi. Bi de suç işlemiş gibi, 'Başka çiçek kalmamış, en çok bunları beğendim. Bir daha ki sefere senin sevdiklerini alırım' dedi. Şimdi sen bu adamı ne yaparsın? :)
Çok şanslıyız, şükürler olsun.. Bi de nazar değmesin..

Sinem dedi ki...

Mermaid zamansız sevgileri seviyorum ben de, çünlü diğerleri göstermelik sevgiler sanki. Mutluluğun ömür boyu sürsün inşallah güzel arkadaşım benim.

Elsa dedi ki...

merhaba,
bu blogta hep aşk var, huzur var. çok güzel. nazardan korkarım ben, size de degmesin hiç. böyle ufacık mutluluk hikayelerini okumaktan keyif alıyorum.

mermaid dedi ki...

@mhp: öyle:)
@jojik: teşekkür ederim :yüzükızaransmiley:
@sinem: teşekkür ederim canım.
@elsa: ben de senin hikayelerini okumaktan keyif alıyorum. teşekkür ederim;) değmesin değmesin değmesin.

ღ°•.♥ sosyetik bit pazarı ♥.•°ღ dedi ki...

"birdenbire"yi seviyorum oysa ben, ansız, ansızın, hooop diye. birden öpücük, birden çiçekler...


ayynen ;)

defneyleyasamak dedi ki...

Ağlarım ama ben...Çok duygulanırımm...

Tanya's dedi ki...

Mermaidcim,

Tek ekleyeceğim var..o da kendimden değil..

Her sey birdenbire oldu.
Birdenbire vurdu gün isigi yere;
Gökyüzü birdenbire oldu;
Mavi birdenbire.
Her sey birdenbire oldu;
Birdenbire tütmeye basladi duman topraktan;
Filiz birdenbire oldu, tomurcuk birdenbire.
Yemis birdenbire oldu.

Birdenbire,
Birdenbire;
Her sey birdenbire oldu.
Kiz birdenbire, oglan birdenbire;
Yollar, kirlar, kediler, insanlar...
Ask birdenbire oldu,
Sevinç birdenbire.

Orhan Veli Kanık

Craft Woman dedi ki...

ey aşk iyiki varsın :)

Craft Woman dedi ki...

ey aşk iyiki varsın :)

mermaid dedi ki...

@nazo: kesin değmesin.
@defneyleyaşamak: ağlama yaw:)
@tanya's: bu şiiri ne çok severim.
@cw: evet evet evet.

ENERJİ dedi ki...

Maşallah:))Işığın her zaman parlasın...Küçük mutluluklar bunlar.Onların tadına varmak herkes başaramaz:))Sevgiler:))