eylül bir

Çok sevdiğiniz bir armağanı, olabilecek en harika hediye paketiyle almak gibi bir his.

Eylül 1.

Polar cici bir battaniye çıkarıldı yerinden, bir kaç hırka, bir kaç şal, yavaş yavaş yünler şişler...
İstanbul'a en çok yakışan mevsim, bizim aşkımızın başladığı mevsim, sokakları elele gezdiğimiz ilk mevsim.
En sevdiğim, en sevdiğim. Hüzünlü değil sadece telaşsız mevsim.
Rüzgarlar başladı daha şimdiden, püfür püfür, yormadan üşüten hafiften.
Güneşli günler ve rüzgarlar.
Elbiseler ve havaya uygun pabuçlar...

Srf bu yüzden evdeyim ben bir kaç gün. Sakin sakin tadını çıkarmak için.
Daktiloma tıkır tıkır yazmak için.
Pencereönü çiçeklerimi sulamak için
Yemek tariflerimi düzenlemek için
Kendimi dinlemek ve arınmak için.

Ayrıca,

Büyük zengin sofra ve davetlerine, bu davetlerde korkunç markalardan şıkır şıkır giyinen teyzelere, kıtlık çıkmış gibi delirerek alışveriş yapan bünyelere, bu ayın temasının sadelik ve arınma amaçlı olduğunu unutan oburikslere, bir de bunu "oruç tutarak zayıflamak" konulu geyiklere alet eden diyet ayı zanneden blumiklere, sigara içemediğinden sinir küpü olanlara, bağır çağır gezenlere, trafikte birbirini yiyenlere, öfkesine bahane arayanlara, böylece konunun amacından tamamen uzaklaşanlara;

kocaman bir "Hayır!"

Abartısız yaşayanlara, ibadet ediyor diye alnında bir tabelayla gezmeyenlere, şikayet etmeyenlere, sade ve yeterli bir yemek menüsü oluşturanlara, davet davet gezmeyenlere, gösterişten kaçanlara, kendi halinde takılanlara, küçük harflerle konuşanlara;

Evet!

8 yorum:

Sinem dedi ki...

Yazının altına kocaman imzamı atmak istiyorum. :) Süpersin.

funda dedi ki...

Aynen benim de imzam olsun altında..tercuman olmuşsun düşüncelerime :)

Craft Woman dedi ki...

Bayıldım tek kelime ile canım hayırlı ramazanlar

Passiflora dedi ki...

eylül ayı için her şey denebilir ama hayatımda hiç "telaşsız" eylül geçirmedim :)

n@zo dedi ki...

Ben de bir imza atayım öyleyse :) Sağlıkla ve huzurla geçsin Ramazan..

Tanya's dedi ki...

Mermaid...benden de hayır..

Sardunya dedi ki...

Denizkızım

Çok özeldir Eylüller benim için. Hele bir eylül...

mermaid dedi ki...

@sinem: at madem:)
@funda: sen de at:)
@cw: sana da;)
@passiflora: o senin şansın ben eylülü sakin diye biliyorum, bilmek istiyorum:)
@nazo: at:)
@tanya: hem de kocaman hayır:)
@sardunya: pencerelerim çiçeklendi biliyor musun? ama sardunya yok daha...:(