Eylül'ün müthiş yağmurları başladı.
En sevdiğim.
Üşümek, ürpermek, gök gürültüsü, bulut, çakıltaşı, pıt pıt, battaniye, hırka...
Bana ne oluyor bilmiyorum şimdilerde, bir ağlamak geliyor, gitmiyor.
Uzun yağmurlar gibi huzurlu, sakin, ama durup durup yeniden.
Sanki Eylül'ün bütün yağmurlarının yerine, yeryüzünün bütün hüzünlerine ağlıyorum.
Bir deniz dolusu, sonra yüzdürmek için içinde kendimi.
Adını bilmediğim çocuklara, henüz izlemediğim filmlerin sonlarına...
Derinde kalmış, yerini benim bile bilmediğim kırgınlıklarımı, acılarımı buluyorum onlara ağlıyorum.
Güzel şeylere, bebeklere, sokak çocuklarına, yemek kokusuna, kedime, sevgilimin yastıkta bıraktığı ize, penceredeki mutlu çiçeklere, şarkılara...
Dokunsalar da ağlıyorum, dokunmasalar da. Kocaman bir kahkaha atıyorsam bile, gözümde yaşlarla.
/
Ufak bir seyahat lazım.
Otobüs, araba, uçak, gemi farketmez.
Bana aldığın harika sırt çantası bir tek, sen ve ben.
Çok uzağa değil hem.
Sadece gitmek için gitmek.
Yollara düşmek için.

11 yorum:

mortingen dedi ki...

gideceğiz denizkızım, gideceğiz..

bu ağlamaların yüzünden de külahları değişeceğiz seninle!

funda dedi ki...

bebek geliyor olmasın. ağlamalar buna işaret olmasın..

Tanya's dedi ki...

Mermaid,

Ecenin yol yazılarını okusana..bayılırsın...

Nee ağlamak mı? Funda doğru demiş olabilir mi ki?

Craft Woman dedi ki...

Dokunsalar da ağlıyorum, dokunmasalar da. Kocaman bir kahkaha atıyorsam bile, gözümde yaşlarla. muhteşem bu dize. Ama bebek falan yazmışlar hayrolsun toprağım?

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sevgili mermaid,
Yaptığın yorum gülümsetti beni.Sen de ağlama hep gül.Yollara düş tabii.Bize de o yolları anlat sonra olur mu:)

n@zo dedi ki...

Yemin ederim aklıma aynı şey geldi. Bildiğimden değil de işte filmlerde, kitaplarda öyle olur ya :)) bir şarkı vardı, o geldi aklıma
"... uzakları özlüyor gözlerim bugünlerde,
kaçıp gitmek zamanı geldi ..."
neyse dikkat et kendine olur mu?

ENERJİ dedi ki...

Eylül ayı böyledir.Benide melankolik yapar.Umarım kısa zamanda seyahatini gerçekleştirirsin:))

Hüma dedi ki...

sırt çantanı çok merak ettim. acaba görsem kıskanır mıyım?

ya morsa?
Allah'ım:)

kalp kalp kalp

mr.paradise dedi ki...

sende bendensin yahuu :) bende severim soğuk havaları nedense içimde bir huzur meyada geliyor :D

melda dedi ki...

kimseye bebek, hamilelik hakkında yorum yapmayı sevmem ama benim de ilk aklıma o geldi nedense ;)

mermaid dedi ki...

@funda: bir deli (ben) kuyuya taş atmış, kırk akıllı çıkaramamış:)
@tanya: yok yaw. sardunyayla aşkınızı kıskanıom bu arada:)
@cw: yok yok yok.
@zilsiz: hihi, teşekkür ederim.
@nazo: şekerim o sadece filmlerde bence:)
@enerji: umarım:)
@hüma: görmek için ilk önce bana gelmen gerek, bilmem anlatabilio muyum?
@cool: tabi canım püfür püfür:)
@melda: hmmm, tecrübe konuşuo:) ama yok öyle bşy.