crazy about Lush

Ya böyle bir şey yok, kokulaaar, kokulaaar, kokulaaar, nasıl de iştah açıyorlar... Ben ki alerjik bünyeyim, ben bile bayıldım.
Bayıldım bayıldım hastasıyım.
Zaten kullandığım kozmetikler, hep doğal ürünlerdir, bu benim için önemli sahiden.

Bayramdan önceki günlerden biriydi, öylesine gezinirken giriverdik Lush'a sevgilimle. Yok internetten almak yetmez, gidip her bir naneye dokunmalı, -gene de temkin iyi olabilir, dokunulan her şeyi gaza gelip alma olasılığı çok yüksek- tek tek denenmeli, oh hepsine bulaşmalı, karnınız açsa falan dikkat edin amanın yenilesi şeyler var.

Bir dolu şey aldım ve kullandığım süre boyunca acayip memnun kaldım hepsinden. Harika ürünler, muhteşem kokuyorlar ve gerçekten de işe yarıyorlar. Şimdi en çok banyo köpüklerini meraktayım. Acayip hem de.
Body shop haltetmiş, aldığım hiç bir üründen memnun kalmadım, sadece öylesine alınmış kokulu ürünlerini sevdim. Cilt ürünleri falan berbat.

Body Shop sucks, Lush rulez.

Tek sorun, yanılıyorsam düzeltin lütfen ama, neden o koyduğunuz mini kaplar plastik? Hani çevreye duyarlı olma kaygınız var diye soruyorum.

Bu arada, bebeklerim her gün harika pozlar veriyorlar, günden güne büyüyorlar, her anımız kartpostallık, ama sürekli bahsederek burayı anne-bebek bloguna çevirmekten korkuyorum.
Gerçi öyle bir durumda da, ben çok beter abartırım bunu da tahmin etmek zor değil, abartmak benim karakterim:)

7 yorum:

n@zo dedi ki...

Lush'daki hiçbir ürüne dokunamadım ben ama yazmıştım blogumda ilgili bir yazı. Görüntüleri muhteşem. Açlık anında çiğnemeden yutulası. Eminim kokuları da harikadır.

Tanya's dedi ki...

Mermaidcim,

Kuvet bombası..sac şampuanları..bakımları..süper süper..süper..

Lush rulez..

Craft Woman dedi ki...

Ya bende allerjikim de anacım aldım bir heves ben 3 sene önce taa Slovenya'dan taşıdım buralara küvet topu vardı ondan aldım fıss anında söndü süper kokuyor ama sonraıs küveti temizlemek ölümdü sadece anti alerjik sabunlarından alır oldum yüz için süper cicim. İyi haftalar toprağım.

deryik dedi ki...

o küvet bombasından biraz deneme yanılma sonrası memnun kaldım efendim. en muhteşemi ama masaj yağı. kalıp sabun gibi, bulaşmıyo da etrafa. masaj yapacak bulunduktan sonra, nimet resmen.

Boogie dedi ki...

Cilt bakım ürünleri de bir harika. Tonlarca para döküp aldığım herşeyden çok daha iyi çıktılar.

Boogie dedi ki...

Her şeye alerjim olmasına rağmen...

Delfina ; dedi ki...

ben bu pazar taksim'de gördümilk kez bu mağazayı ve bayyyıldım mermaidcim yaa,üffff o kokular süper bişi...zeytinyağı yanında b unlardan da sürünmek lazım demi yaa...beraber bir dükkan mı açsak mermaidcimcimcim :))