kitten




Cillop bir dinlenceydi son günler.
Keyif keyif.

Bebek görmeye gelen bile oldu:) Ellerinde mamalar, tavuklar...
Miniklerimiz biraz daha büyüdü.
İnanılmaz sevimliler, hala gözleri kapalı, biraz ses çıkarıyorlar artık, "mıyk mıyk", annelerinden ayrılmıyorlar. Duman yemek yemek için uzaklaşmışsa birbirlerine bitişiyorlar, altalta üstüste uyuyorlar, birinin ayağı, bir diğerinin kafasında, öyle komikler ki. Şimdiden yüzlerce fotoğraf çektim.

Biz de iyi bakıyoruz, anneyi doyuruyoruz, üşümesinler diye sıcak su tobaları yapıyoruz, sık sık gidip bakıyoruz, rahatlarını sağlamaya çalışıyoruz.
Sevgiyi öyle güzel hissediyorlar ki, şaşıyor insan.
İsim düşünüyoruz şimdi onlara, henüz bulamadık. Siyah olan şimdilik en muzurları sanırım, yüzü rengarenk ve komik, açık renk olansa en nazlıları, memeyi en zor buluyor, en çok o uyuyor, sarmansa, oburiks, en çok o içti süt, şimdiden bir göbeği var.
Biraz daha yakından tanıyınca isimlerini koyacağız.
Bu kış belli ki, bolca kedi tüyü, yün yumağı, oyun, mırlama, pati izi getirecek bize...

7 yorum:

Haydins dedi ki...

Aman aman iyi bakin gelenler altin filanda getiirsinler bebek bakmaya eli bos gelinmez ya :)
Popolara bak sen yaa..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Foto inanılmaz tatlı:)
Eve gelirken hediye getirenler daha da bir tatlı:)

pisikopati dedi ki...

Uyku tutmadı bu sabah erken uyandım. Eşim ve kedi oğluşum koyun koyuna horuldarken yatakta ben salona geçip açtım bilgisayarımı. Tesadüfen buldum seni ve bir solukta okudum ilk günden bugüne tüm yazdıklarını. Kediciler kedicileri mi buluyor hep :))) Eşin ve kedilerinle çok mutlu bir yaşam diliyorum sana. Bir de pazar sabahı ne de olsa bir uyku sersemliğim olabilir Maya geri dönmüştü sonra benim atladığım bir yazı mı oldu hep Duman'dan bahis geçiyor?
Sevgiler

mermaid dedi ki...

@kimyon: sevgili hiper dikkatli kedisever:)
maya tekrar gitti sonra, dönmemek üzere... ama ağlamamıştım o sefer. o sokak kızı, ne kadar prenses gibi dursa da:) sokağı seçti:) uzun zamandır aramızda değil...
ilgin için teşekkürler ve sevgiler:)

Delfina ; dedi ki...

denizkızıcım,ödüm kopa kopa baktım resimlere.kedilerden pek korkuyorum ben ya :))

yine de Allah analı babalı büyütsün diyelim :)

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

cok tatlilar coookkk..
insan bunlarin basindan ayrilmak istemez!
anneleride cok guzelmis!
nazar degmesin-hepsi hep boyle saglikli olsun!

deryik dedi ki...

aman allahım, top top yün zannettim ilk bakışta :D