out of work

Bugün öğlen 3 itibariyle, işten ayrıldım.

Benim kısacık ömrüm için uzun bir süre teşkil eden bir yıl süresince, her sabah gittiğim, alıştığım, emek verdiğim yerden ayrıldım.
Çekmecede kalemlerimi, askıda şalımı, dolapta elma çayımı bıraktım.

Elimi kolumu sallayarak çıktım. Çantamı bile almayı unutarak:) Evet oldukça komik aslında ama o an, taksiye atlayıp kuzenimin iş yerine giderken gözlerimden gelen yaşlar neşeden değildi elbette.

Ben ardıma bakmam pek, gitmekten emin olmadan gitmem. Aniden almışım gibi görünen kararlar, içimde ağır ağır demlenir, kimse farketmez. Ben bu kararı uzun zaman önce vermişim meğer, vakti bugüneymiş. Hooooop çıkıverdim bir öğlen.

Yepyeni bir sayfa açılıyor şimdi. Tertemiz ve dingin günler, sakin sabahlar, öğle uykuları, ekmek kokuları, akşam yemeği telaşları, günün her saati istediğini giyme özgürlüğü, kalabalığa çıkmaktan azad olma hali...

Ben acayip hafifledim.

15 yorum:

n@zo dedi ki...

Hafiflediğini hissediyorsan Mermaid, sorun yok. Gözündeki yaş da alışkanlığını bıraktığın için emin ol. Geçer gider. Söylediğin gibi tertemiz ve dingin günler seni bekliyor.

mermaid dedi ki...

@nazo: evet sanırım söylediğin gibi... Teşekkür ederim nazocum...

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Bende tam 1 ay öncesinde yaşadım bu duyguyu,o nedenle öyle iyi anlıyorum ki.2 yıl emek verdim ama 1 günde ayrıldım geldim evime.En yıpratıcı aşaması karar vermek,o kısmı atlattığına göre artık yaslan arkana biraz dinlen :) Yepyeni bir sayfaya hoşgeldin arkadaşım ;)

funda dedi ki...

Desperate housewives a hoşgeldiniz efenimmmmm

Delfina ; dedi ki...

mermaidcim,güzel denizkızım benim..

hayat bundan sonra daha güzel şeyler sunacak sana.bir noktaya kadar mutlu olabilmek için,o noktaya kadar acı çekmiş olmak gerekiyormuş.öyleyse hayat senin,güzellikler senin canım benim...

kucak dolusu sevgiler,

mermaid dedi ki...

@şevlal: evet haklısın:)
@funda: nie desperate yaw:)keyfime diyecek yok, enerji doldum şimdiden:)
@delfina: sevgiler benden:)

Pıtırcık dedi ki...

zaman zaman o sınıra gelip vazgeçenlerdenim, hayırlı olsun

Craft Woman dedi ki...

Oh sefan olsun toprağım dert etme umarım huzurlusundur güzelim

ENERJİ dedi ki...

Hayırlısı olsun.Değişiklikler zordur.Umarım kolay alışırsın.Mutluluklar.Sevgiler:))

İLKAY dedi ki...

yeni hayat merhaba vee hayırlı olsun sana:)

Hüma dedi ki...

konuştuğumuz gibi, güvenebilecek bir B planın varsa yanında...arkana bile bakmadan gitmek lazım.

süper yapmıssın canım benim! ben kedileri çook merak etmekteyim...ama işlerden vakit bulamıyorum. of yerim ama onları ben:) sonra da alerji olurum:)

kalp.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Hayırlı olsun diyelim o zaman.Sen doğru karar verdiğine inanıyorsan hiç sorun o zaman.Dilerim herşey beklediğinden bile güzel gelişir.
Sevgiler,

yass dedi ki...

ısallah bundan sonra sabah uyandıgında offff demeyecegın bır ıs bulursun.. mutlu mutlu calısabılecegın bır ortam...

Tanya's dedi ki...

Mermaidim,

Ohh..bazen bende diyorum yapabilir miyim ama benim için gec ve zor..

benim için bir gün film günü yapar mısın..sweet november..shakespeare in love ve autumn in newyork üçlemesi eşliğinde...

haber ver ağlamaya gelim bende..

mermaid dedi ki...

@tanya: öyle zarif öyle inceciksin ki...
bu kadar olur, cumartesi gece sevdicekle planladık bunu bilio musun? onunla konuştuk o üç filmi izleyelim diye ama bak ben şeye de ölürüm: city of angels.
Gel sen ağlayalım beraber?
Peki neden bizde bu mutsuz sonlu filmleri sevme hali sence?