"sonunu düşünmeden duygular sarınca beni
bulutların üstünden bıraktım ben kendimi"

Sevgilim,
Ne söylesem eksik kalıyor, içimde ne çok şey var anlatacak ama ne kadar az kelime onları anlatmaya yetecek...

İyi ki varsın, iyi ki hayatımdasın, iyi ki benim sevgilimsin.

Sayıyorum, yazıyorum, fotoğraflıyorum, ayak izlerini kaydediyorum, anıları biriktiriyorum ya ben,

Bugün 2 yıl bitti. Yarın seni kendim uyandıracağım ilk sabahın üstünden 2 yıl geçti... Sonraki sabahlar hep beraber uyandık, söz verdiğimiz gibi... Her saniye için, her sabah ve gece için ve ikisinin arasındaki zaman için, nefesin, sesin, kokun için, aşık olduğum adam olduğun için, ve aşkımın karşılık bulduğu adam olduğun için, beraber yüzdüğümüz deniz için, hasta olduğumda baktığın için, şımarıklıklarıma katlandığın için, olgunluğun, serseriliğin ve ikisini dengeleyişin için, "bak seen" deyişin için, her gördüğümde bana yaşam sevinci veren gülümseyişin için, mükemmel doğum günü hediyem için, bembeyaz ev için, kedileri doğurturkenki cesaretin ve beni de yavrulamak konusundaki cesaretlendirişin için, tabağından yememe kızmayışın için, hep rahat koltuğu bana bıraktığın için, gece korkunca sabırla sakinleştirdiğin için, oturup yazmaya kalkınca buralara sığmayacak bir sürü şey için, özetle iki yıldır yaşadığımız mucize için teşekkür ederim.

Nice 2bin, on2bin, 2milyartrilyon yıllara,
daima elele, birlikte,
hep artan bir aşkla,
sonsuzluklara...


-Seniseviyorumseniseviyorumseniseviyorumseniseviyorumseniseviyorum-

11 yorum:

mortingen dedi ki...

gizlice tuttum elini, yüzüne baktım usulca
gözlerin fısıldadı mutluluğu yavaşça

funda dedi ki...

nice nice 2 nin katlarına.. hep böyle kalın

Sinem dedi ki...

Yıldönümünüzü kutlarım. Gelecek yıllar size hep güzellikler getirsin inşallah. Nice yıllara...

Tanya's dedi ki...

Mermaidim,

Seviyorum sizi..ayrı bir seviyorum hemde..

Delfina ; dedi ki...

bir insan bunu yazabiliyorsa,ömrü boyunca aşk,sevgi ve huzur onunladır.tebrikler mermaidcim.sonsuz sonsuz mutluluklar...

Ersin dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız bu duygularınızın hiç bitmemesi dileği ile

n@zo dedi ki...

Negüzel ne güzel.. içimizi ısıttınız yine :) Nice yıllara ellele..

mer dedi ki...

çok güzel yazmışsın. Allah bozmasın.. :)

mermaid dedi ki...

@funda: teşekkür ederim:)
@sinem: nice nice nice yıllara:)
@tanya: biz de sizi:)
@delfina: güzel dileklerin için teşekkürler:)
@ersin: bitmesin bitmesin
@nazo: saol :)
@mer: amin:)

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

süperrr süper süperr daima sevgi varsa yoksa :)

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

aa nice senelere canım birde demeyi unuttum kuzusu idare et algım düştü hasta hasta :)