arı vız vız vız

Bir haftada ancak sistemimi oturtabildim. Evet çok zevk alıyorum ama çalışmam gerek diye bir ses var içimde, susmuyor. İşin başına oturana kadardır benim sorunum daima, karar verdim mi yapmaya, tamam çorap söküğü gibi olurum, harika verimli gider her şey, ama önce başlamam gerek. Sonra saatler sürer, çok kısa molalarla.

Biriken ütülerim bir yanda, biriken sayfalarım diğer yanda. Hızla karar vermem gerek. Planlı olmam gerek. Ev düzenli olmazsa çalışma da verimli olamıyor. E ben de düzen prensesi sayılmam doğrusu pek. Düzen severim düzenlemeyi sevmem:) Asmalı Konak tekrarları izliyordum, 2-3 ay önce, o zaman bir ara mutfağa girip "kızlar ortalığı toplayın malzemeleri hazırlayın birazdan yemek yapacağım" diyesim geliyordu. Oh birisi arkamı toplasa sürekli dünyanın en çalışkan arısı ben olurum zaten.

Ama güzel yanları daha bir çok. Ev ev ev ev. Güvenli, sakin, sıcacık, benim...
Mumlar, sevdiğin elbiseler, bazen müzikler... Gürültü yok, tahammül etmek zorunda olduğun insanlar yok, stres yok.

Not: 20lik diş nedir, neden ağrır, neden haftasonuna denk gelir, neden saatlerce sürer geçmez, neden neden neden bilen var mı?

8 yorum:

n@zo dedi ki...

Ne güzel ne güzel..
Ben de dizileri izlerken aynı hisse kapılıyorum. Hani ev sahibi hizmetçilere tüm malzemeleri hazırlatıyor ve yemeği kendi yapıyor ya, ee tabii ki bulaşıklarda hizmetçiye ait. Ohh ne ala :))
20 lik dişle ilgili bir haber okudum sanki bugünlerde. Bir çok hastalığın tedavisinde kullanılacaktı galiba. Acısı çok fena oluyor biliyorum. Ateş falan yapıyor. İstersen kötüleşmeden bir doktora git sevgili arı kardeş :) Sana bol vızıldamalı günler diliyorum..

Tanya's dedi ki...

Ah bende istiyorum mutfakta bir ekip...sebzeleri yıkayın diyeceğim...

20 yaş dişi ne cok ağrır yahu..

funda dedi ki...

aa senin karavanın bile var hiç vızıldama, bulaşıklar mı birikti, atla karavanına çık mutfaktan hemen, ester gelir toplar canım :)

Ersin dedi ki...

oh keyifle güvenle oturulsun evde, huzur olsun yeter. :)

Ersin dedi ki...

oh keyifle güvenle oturulsun evde, huzur olsun yeter. :)

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Sefan olsun toprağım bir ara gel sözün var unutma.

deryik dedi ki...

20lik diş çektirdim ben, şimdi orda dişetimden naşi sivri bi şi çıkıyo. yanlamasına. ya tersine evrimle gergedan filan olucam ya da bu işte bi sorun var. diş en azından aşağı büyür yahu di mi?!

ağrıyosa bi bak, eğer başı çıkmışsa çektir. önce röntgen çektir tabii. yok başı görünmüyosa bence dayan derim. dişeti yardırmanın bi anlamı yok. tek 20lik dişi kalan kız konuştu.

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Canım mermaidim burç arkadaşım geçmiş olsun 20 lik diş hakkındaki yazımı okumanı öneririm. Çektir kurtul mutlaka. Burçlarımız aynı eşlerimiz de Kasım doğumlu ne tesadüf. Kendi yazdıklarımı okur gibi oluyorum seni okurken... Sevgiler...