Hava leziz. Serin, güneşli.
Ben evdeyim günlerdir, belgesel izleyip anlatan lüzumsuz insanlardan biri olmama ramak kaldı, çevirdiğim metinler suyla çalışan arabayı anlatıyor, rüyamda bile ucuz yollu hidrojeni nerden bulurum die kafa yoruyorum. Sayfalar dolusu. Malumatfuruş insanlar vardır ya etrafımızda, onlar için bunlar sanırım. Birikmiş ütülerim var, kırışıkların üstünden geçerken, yeni kelimeler düşünüyorum kullanabileceğim. Yaptığım hiç bir şeyin kıyısında kalamıyorum ben, her tarafım, her yönüm o iş oluyor, o işten ibaret kalana dek gidiyor bu...

Bu arada ara verdikçe fındık kırıyorum, basbayağı fındık. Sonra onlardan fındız ezmesi yapıyorum, o kadar lezzetli ki, zeka da mı açıyor nedir, bir kaşıkla onu lüp lüp lüpletiyorum.

7 yorum:

n@zo dedi ki...

:) bence fazla lüpletme. Ben nutella lüpletmelerim sonucu 1 kg aldığımı gördüm bugün. İş anladığım kadarıyla yoğun ama olsun. Ne de olsa keyif alıyorsun değil mi?

Tanya's dedi ki...

O fındık ezmeleri sana yol su elektrik olarak dönmesin de hehe..

mermaid dedi ki...

Nazo: nutelladan doğal die daha bi lüpletilio bu. bitmeden kurtulamıcam sanırım.
@ Tanya: kahkaha attım okurken, dönmez umarım yaa!

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Nasıl eziliyor, o fındıklar? Robotla filan mı? Bizde de bu ara, bir torba fındık var da...
:))

Tijen dedi ki...

Ben zaten hep mor kalemler alırım, o konuda hiç endişen olmasın!

Hüma dedi ki...

ben de fındık ezmesi isterim, nutellalı da olur mu acaba:)

Delfina ; dedi ki...

FINDIK EZMESİ TARİFİ LÜTFEN,DÜN GÖRDÜM DE MİNİCİK KAPTA ( TOPLASAN 2 KAŞIK YAPMAZ , 6 YTL İDİ )

TARİF LÜTFEN :)
LÜTFEN LÜTFEN :)