iyi ki

iyi ki doğdun,
iyi ki doğdun da benim oldun.
iyi ki
iyi ki
iyi ki.

senin doğum günün yüzünden, kasım ayını seviyorum ben. günlerce kutlamaya bayılıyorum.
iki yıl önce, bir elim kalbimde, diğer elimde süprizlerim, çıkarken merdivenleri hissettiğim heyecan ve mutluluk hep arttı.
nefesim kesilirken, kalbim yerinden çıkacakmış gibiyken, bu kadar coşkuyla bir varlığın doğum gününü ilk kez kutlarken, ben büyü bozulacak mı korkarken, sen kırılacak bir kristale bakar gibi bakarken, aşkı döke saça, saklamadan yaşarken, üstümüze başımıza bulaştırırken, ve gözlerin kocaman açılmışken süprizimle...
ben bir dilek diledim ve o günden beri hep aynı dileği dilerim.

30 yaşın en çok yakıştığı adam,
mor çakmaklı gezginim,
sevgilim,
nice yıllara,
seni çok seviyorum.

7 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Dilerim ömür boyu birlikte yaşar ve nice doğum günlerine ulaşmanızı dilerim.

defneyleyasamak dedi ki...

Hepi börtdey onaaaaaaaaaaaaaaaaa

n@zo dedi ki...

Mermaid,
Çok, ama çokk mutlu olunnn, hep.. Nice yıllara seninle ve mutlu ve sağlıklı ve huzurlu..
İyi ki doğmuş da senin olmuş mor çakmaklı gezginin :))

Haydins dedi ki...

Nice yillar dilerim esine, saglikli ve bol senli.. Senin bu romantik yazilarina cok ozeniyorum ama kisiligim hic elverisli degil ;)

funda dedi ki...

iyiki doğmuşşş, iyki seni bulmuşşşşş

Robin Goodfellow dedi ki...

nie yıllara hep birlikte sağlıkla mutlulukla sürprizlerle inşallah :)

Tanya's dedi ki...

İyi ki doğmuş sevgili..iyiki senin olmuş..iyi ki..

Ve hep cok sevin birbirinizi..hep..