karavan





Hayalimdeki işi buldum mu ben sahiden?

Evdeyim, tıkır tıkır zihnim ve klavyem çalışıyor, çalışıyorum, yoruluyorum, dinleniyorum, kelimelerle oynuyorum.

Bir mola verip yemeğime bakıyorum, hop bir de kahve yapıyorum kendime koca fincan, iki satır kitap okuyorum, bir kaç ilmek örüyorum, sonra yeniden çalışmaya dönüyorum. En sevdiğim kazak üzerimde, parmak uçlarım mor, burnumda yeni yıkanmış çamaşırların kokusu...

Akşam sevdiceğim geliyor, yorgun oluyorum ama bitkin değil ve fazlasıyla mutlu, huzurlu.

Evde çalışmanın da zorlukları var tabi, bir disipline sahip olman gerekiyor, arkadaşların "ya akşam yaparsın bir kahve içelim beraber" demelerine karşı koyman, ne olursa olsun erken uyanman, güne güzel ve dinç başlaman, seni bekleyen ev işlerine öncelik tanımaman, düzenli bir çalışma ortamına sahip olman...

Çok gerekmedikçe dışarı çıkmıyorum. Sevdiceğimle yaptığım gezintiler hariç. Diğerlerini istemiyorum şu sıra.

Hem evimi karavan gibi kullanabiliyorum ben, canım nereye isterse oraya çekiyorum...

12 yorum:

Haydins dedi ki...

Bende boyle bir is istesem..
Tum gun calisilmiyor tabi ;)Ben de ise orgumu ivir zivirlarimi getirsem,is dunyasi daha guzel olurdu eminim ;)

Sinem dedi ki...

Süpersin yaa. Böyle işe imrenmemek mümkün diil. :)Maşaallah diyeyim huzuruna.Nazar değmesin.

Ersin dedi ki...

aman ne güzel umarım hep böyle keyifli kalır
kolay gelsin

Passiflora dedi ki...

eheh kolay gelsin, bi de maşallah :) ben hiç beceremiyorum, o disiplin işi çok zor ya tez yazarken yaşadım bunu. ev işlerine fazla öncelik veriyorum ya ben evet bak seni okuyunca anladım.

n@zo dedi ki...

Ohh ne ala.. Böyle keyifli işe can feda :) Mutlu olmana sevindim !!

ENERJİ dedi ki...

Ne güzell:))Çocuk olana dek bende öyleydim.Şimdi karavanımı arıyorum:((

funda dedi ki...

karan fikri süper. evde olmak yaratıclığı bayaa arttırıyor dimi :)

Dilek Isabelle dedi ki...

ne isle meskulsunuz?? :) evden calisan dostum var ve evet aynen sizin dediginiz gibi bazen yorucu olabiliyor... :/

Tijen dedi ki...

Meslektaş mı olduk ne?
Bir deniz kızına elbette kitap imzalamak isterim. Hele de balık burcu ise...

Playboyz34 dedi ki...

dilek ile aynı soruyu sorma gereği duydum bende... ne isle meskulsunuz??

Tanya's dedi ki...

Denizkızı,

Aaaa süper..bayıldım ben bu işe...sevgiliyi huzur içinde karşılarsın işin bittiğinde kısmına daha da cok bayıldım.

lunawar dedi ki...

Denizkızı,
Hayallerimin işini yapmaktasın.. (her ne kadar ne yaptığını bilmesem de:)) umarım hep böyle mutlu mesut devam eder..