Bugün kar yağsın.

Yollar kapansın.

Bizim kapının önü açılamayacak kadar yükselsin kar.

Biz de evde mahsur kalalım. Evden sadece kar topu oynamak için çıkalım hepsi bu.

Ben bu sabah yürüyüş yaptım, soğuk hava yüzüme değdi, ferahladım, sonra markete uğradım, hem aldıklarım bizi bir müddet idare eder.
Pencerenin kenarındayım şimdi, çiçeklere bakıyorum, bir de güneşe. Hava şu an ışıl ışıl ama buz gibi, çok güzel, kar yağsa kesin tutar.

Kar yağsın. Tatil olsun. Bu zorunlu tatil de, yılbaşına kadar uzasın.
Sonra çıkarız kar topu oynarız ama onun dışında evde kamp yaparız, yeni yılı karşılarız.




3 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Denizkızı,öyle bir manzara çizmişin ki benim her zaman ki halimi anlatıyorsun:)Ben bu durumdan sıkılıyordum ama sayende gözüme güzel göründü.Teşekkürler

Tanya's dedi ki...

Evde mahsur kalalım..yollar kapansın..kalbimizse acılsın ...sadece birbirimize...

Hüma dedi ki...

kar yagarsa kesin bulusmalıyız:) ve kartopu oynamalıyız :) eger cok ıslanırsam, eve gidemezsem,sizde kalırım ona göre :) benim icin de mama alın derim. ya o diil de, nerde şıpsevdi sakızlaarrr? cok özlüyorum. hergün googledan yeni bi şıpsevdi bulup okuyorum, cok romantik, cok güzel.
öpücük.