keşke her gün tatil olsa

Bana her gün tatil aslında, ya da tatilde bile çalıştım mesela, keyifle.

Ama onun sürekli evde olması, akşam yemeklerini beraber planlamak, çoğu zaman hazırlanmasını ona bırakmak, bir adım ötemde olması, meşgul olduğum şeyden başımı kaldırınca, aşık olduğum gülümsemesini görmek... Hiç dışarı çıkmak istememek. Evin bizim için bütün evren oluvermesi, beraberken. Gece gündüz aldırmadan, hangi günde olduğumuzu farketmeden, sakin sakin. Sıradan şeyler yapmak. Kocaman günü, geceyi ardarda paylaşmak. Uzun kahvaltılardan her sabah edebilmek. Salona hoop koca bir yatak oluşturup maaile, kediler ayak parmaklarımızı ısırırken uyuyabilmek.
Şimdi ekrandan kafamı kaldırınca seni görücem gibi geliyor, yine karşımda, o yüzden hiç kaldırmadan akşama dek çalışsam daha iyi...

Not: Disko Kralı, 90'lar özel programı çoook keyifliydi. İzlerken saate baktım bir an, gece yarısını geçmiş, o saatte uyanık kalıp televizyon seyredebildecek kadar büyümüşüm meğer. O an farkettim, hehe.

4 yorum:

ece arar dedi ki...

ne güzel öyle hissetmek, ne hoş...

Robin Goodfellow dedi ki...

oh tatill
bitti ama :(

n@zo dedi ki...

kıskandırmak gibi olmasın ama ben o saydıklarını yaklaşık 4 aydır yapıyorum. önümüzde bir 6 ay daha var aynı şekilde geçecek :)) Sırf bu nedenle güzel sanırım burada olmak ama çalışmamak da kötü. Anlayacağın öyle ya da böyle bir memnuniyetsizlik söz konusu :p

Tanya's dedi ki...

Mermaid,

Ne güzel anlattın aşkı..ve ne güzeldir aşık olduğun adamı hep gözlerinle yakalamak..