hop baştan

Son bir kaç hafta kabustu. Aksilikler, aksilikler, aksilikler, yetişmeyen işler, hiç bir şeye yetişemeyen ben, ufak tefek sorunlar, giderek büyüyenler, gel gitler, dengesiz balık halleri, kliniğe kapatılıp geçiriliecek delilik nöbetlerini ayakta atlatma, hepsi nihayet halledildiler. Nihayet dalgalar durdu. Tek başına yol almıyor olmak çok güzel. Geminin dengesini bozacak kadar zıplayıp dururken ben, sakinliğini telaşıma bulaştıran bir kaptana sahip olmak güzel.

Şimdi gitmeden ben sakin rüyalara dalarken bıraktığı radyo çalıyor hala, değiştirmedim. Kelimelerime basmaya başlamışken yavaş yavaş, beatleslar, tori amoslar duyuyorum.
Ben yeniyıla tam da bugün başlıyorum.
İşte birazdan defterime de yazıyorum.

2 yorum:

defneyleyasamak dedi ki...

ooooh geldi demek ki havalı defter

funda dedi ki...

denizkızcığım ya balıklara yaramadı sanırım bu 2009 .. bizde de geldiğinden bu yana bir hastalık halleri, bir huzursuzluk. ben de daha 2 gün önce başladım zaten 2009 a, gel sende peşimden, pek bişey kaçırmadın..