masal

Dün gece, sevdiceğim bir kaç adım ötemde çalışırken,

en sevdiğim şeylerden biri, çilekli dondurma ve o saatte tekrarı olan yemek programlarını izlemek; Harika Tatlar olabilir, Yemek Savaşları, ya da Sıradışı Mutfaklar...

İsimlerini bilmediğim, müthiş eğlenceli programlar, sıklıkta yaptığım bir şeyin Fransız mutfağına ait olduğunu öğrenebiliyorum mesela, veya ertesi gün için bir şey denemeye motive oluyorum.

Dün gece ise "Masal Radyo"ya takıldım. Önce kim seslendirmiş falan çözmeye çalıştım sonra, bıraktım kendimi uykuya. Çizmeli Kedi'yi dinledim, en sevdiklerimden bir de Arı Maya... Sonrasından sevdiceğimin hayal meyal beni odaya götürüşü...

6 yorum:

mortingen dedi ki...

seslendiren Hatice Aslan 'dı sanırım.

sen uyurken, Sinbad'ın hikayelerinden Bambi' ye kadar hemen hemen bütün masalları dinleyerek çalıştım.

benim için pek verimli olmasa da, küçük bir kız gibi, sanki dinliyormuşsun gibi ifade ile uyuman radyoyu kapatmamı engelledi.

iyi uykular küçük denizkızı'm

Tanya's dedi ki...

Denizkızı,

ARı Mayaya bende bayılırdım..plağı vardı bende..akşama dinlemeli..

defneyleyasamak dedi ki...

denizkızı, aglatır ama mortingeninin bu yorumu beni. zaten yer arıyorum. bana da arada koray yazmıs gibi böyle yorumlar göndersenize de, kendi kendime yazdıgım hediye notları gibi sevinsem. Hıı, olmaz mı?

mermaid dedi ki...

@tanya: nasıl plak nasıl nasıl?

mermaid dedi ki...

@defdefinannesi: eheheh bunları da ben yazıyorum dermişim:) blogdan önce, başka bi yerde köşe yazarken bile ilk o okurdu, ilk o yorumlardı:) ondan böyle.
öpücük

öz'üm dedi ki...

bayılıyorum pozitif enerjine...