Waffle yaptım ben!:)
Lezizdi, le-ziz!

Haftasonu şenlik gibiydi, kahvaltıya gelen ve geceye kadar kalan arkadaşlarımız, keyif, muhabbet, ps2, sevgililerin maçları üzerine bahse tutuşmak, patik örmek, kocaman kahkahalar, gevezelik, kedi dostu misafirlerle oynayarak deliren kediler, zıp zıp zıp, yemek yemek yemek, harika bir dinlence.

Ve pazartesi; an itibariyle ışıldayan ev, temiz çamaşırlar, yeni bir çalışma haftasına başlayacak kadar enerji, mis gibi bir ev, mumlar, tek eksik; sevdicekle gün boyu ayrı olmak...

7 yorum:

Tanya's dedi ki...

Vafıla nutella da sürüp yedin mi?

funda dedi ki...

aşure yaptım waffle yaptım, tebrik ederim . başarılarının devamını dilerim

mermaid dedi ki...

@tanya: hihi çikolata erittim üzerine ve de çilekli dondurma vardı. superella:)

mermaid dedi ki...

@funda: yemekbloguna dönüşcem yakında korkarım:D

n@zo dedi ki...

nutellalı krep ya da waffle. hiç farketmezç çikolata olsun da :)) aşure de yapılmıştı. içindeki cevher fena ortaya çıkmış, sevdiceğin bayram ediyordur :)) ben de yapcammmm!!

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bende waffle istiyorum.Bu saatte canım kaldı olucak şey mi:)
Ellerine sağlık:)

Anonymous dedi ki...

ben de isterim ben de ben de..:)