... and the oscar goes to...



Teşekküüür edeeeriiim.

Yass, Sinem, Tanya, ve Defdef'in anneciği!

Ben öylesine yazıyordum, O okusun yeterdi.

Aaa sonra yorum bırakanlar oldu, benim okuduklarım, beni de okumaya başladı. Şaşırdım doğrusu.

Çok teşekkür ederim işte ben, pek bir gururlandıım.

Benim sağ köşemde okuduklarım da yok, şimdi de ben ödül dağıtayım.

Defdef'in anneciği: Çünkü ben onları çok seviyorum, çok gerçek, çok sahici. Mükemmel anneyim ben havaları atmıyor. İniyor, çıkıyor hepsini yazıyor.

Tanya: Yorum yazmanın ennn eğlenceli olduğu blog:)

Ece Arar: Sevdiğim bir yazarı okumak pek hoşuma gidiyor.

Kendini karbon sanan boşluk: Hastasıyım:)

Deryik: Böyle hızlı hızlı konuşur gibi yazmasını çok seviyorum. E pek çoğuna da katılıyorum.

Elsa: Onu da ayrı bir seviyorum, kendisi bilir.

Nanette: Çorap örmeyi öğrettiği için:)

Sarhoşbalıkvetopalmartı, Yass, Sinem, MutfaktaZen, Sardunya, Delfina, Ikeahacker, Soule Mama, Ana Tema, Jelatin , Sibelin Kahvesi en sevdiklerimden. Farklı bir şeyler söyledikleri için. Bence internet çöplüğünde kaybolmayacakları için... Ya da sadece sevdiğim için.


İşte böyle:)

Bahsi geçenler sobeyi devam ettirmese de olur, ki zaten pas geçmiş olanlar var, yazdım yine de, bilsinler diye...

8 yorum:

yass dedi ki...

bende oylesıne yazmya baslamıstım.. sırf aklımdakıler kaybolup gıtmesın dıye.. ama daha sonra baska ınsanların yorumlarıyla hersey guzellestı:)

Tanya's dedi ki...

Canımsın..biliyorsun işte..bende sizi çok seviyorum..kedi noldu?

Delfina ; dedi ki...

ooyy oy benim denizkızım ödül almış ve beni de ödüllendirmiş..çook tşkler canım benim,seni de tebrik ediyorum...

Tijen dedi ki...

Sağol sevgili deniz kızı,
Sevenin bol olsun.

Funda dedi ki...

önce diğer bloglara yorumlarını sevdim...
sonra profil resmini...
sonra yazılarını...
Merhaba Funda ben, renginle renkkli hayat' dan :)

funda dedi ki...

bendendemilyomilyonteşekkürdenizkızına :)öperim

sardunya dedi ki...

Mor deniz kızııı

Dükkanı emanet edebileceğim kadar ve düşük cümle kuracak kadar çok seviyorum seni.

Passiflora dedi ki...

aaa şimdi gördüm :) çok teşekkür ederriiim. hastasıyım derken iyi manada dimi eheh.