fassionpassionist rulez!

Hayır o bayıldığım önlükten bir tane de özel olarak benim için tasarladığı için değil,
Ya da, ufacık bir şımarıklığımı ciddiye alıp, hemen yanıtladığı ve beni mutlu ettiği için de değil,
Yani tabi itiraf edelim bunların da etkisi olabilir, ama sadece o yüzden değil.


Bir insan yetenekli olabilir, maharetli olabilir, en becerikli olabilir hatta, ama yaptığı işe muhabbet, ya da moda deyimle "sevgisini" katmadan, bence onun hiç bir anlamı olmaz. Hani her şeyi güzeldir ama içinde rahat hissedemediğiniz bir elbise gibi, ya da müthiş dekore edilmiş ama yine de sıcaklığı eksik bir ev gibi.

İşte bence, onu farklı yapan bu. Heves ve neşeyle bir şeyler yapması, daha büyük bir heves ve neşeyle de onları paylaşması.

Bu yüzden, onu ve yaptıklarını, ben pek çok sevdim.

Çok sevdiğim her hangi bi ürün ya da benzeri şey hakkında "reklamı olsa oynarım bea" diye belirtirim tepkimi, işte ondan:
http://fashionpassionist.blogspot.com/

Paketim gelmiş, içinden çıkacakları çok merak ediyorum, akşamı heyecanla bekliyorum, haftasonu çok havalı olacağıma eminim:) Teşekkür ederim!


5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Sen birde tanısan onu..içine sokarsın..öyle biridir Sed.

Ayy güle güle kulllaaaan.

defneyleyasamak dedi ki...

güle güle giyyy. tokusturalım senine cicilerimizi :D

Damlo dedi ki...

süper eğlenceli görünüyor bunlar. ayy nasıl özendimmm

SED dedi ki...

deli mermaid:))

buralaraı da donatmış yazılar şenlikler yapmış:))

heves & neşe! yahu benim herşeye hevesim var:))))

sen çok tatlısın binlerce teşekkür sana;)

zeya dedi ki...

defile yapalım by Sed diyeeee :):):)