lostinlost

Giderek artan bir merakla izliyorum. "Bunca karıştırdılar nasıl içinden çıkacaklar" mevzusu bence ihtimal dahilinde bile değil. Hep aynı. Büyük resim tam ve mantıklı, bize yine sadece puzzledan bir parça gösteriyorlar.
Senaristlere inancım büyük ve sezon finalini şahane buldum. Binlerce gönderme, milyonlarca atıf, ilham alma, sadece jacob ve benjamin'in sahnesinde bile, binlerce şimşek çaktı. Binlerce kare hatırlandı, habil ve kabilden, şeytan ve tanrı'ya kadar.

Lost beyin hücrelerini açan bir tür lavabo aç bence.

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Başlasam mı seyretmeye nedir?

mermaid dedi ki...

@tanya: evet, terasta salıncakta sallanırken izleyebilirsin benceee:)

Haydins dedi ki...

Final bolumu son buldugunda cok sinirlendim bu kadar merakta birakilir mi insan ya..
2010'daymis yeni bolum pofff.. bekle dur simdi..

Damlo dedi ki...

ben de başladım ki şu an yaşadığım merak hiçbi şeymiş :S allah allahh

Delfina ; dedi ki...

losttan sonra hiçbr dizi/film ilgimi çekmiyor...
son cümlen süper :))