snow white

Günaydın,

Şimdi ben beyaz, mini mini bir netbook'dan bildiriyorum. Kendisi bu yazın süprizi. Hafif, tontini, sessiz ve uslu. Tamamen benim için tasarlanmış sanki.

Artık daha da mobil bir kız olacağım, kendisiyle neredeyse eşit boylardaki kırmızı moleskine ajandamı yanına katacağım, çimlerde bile çalışacağım, seyahatlerde sıkılmayacağız. Laptop tamamen sevgilime kaldı ve artık bir kız bilgisayarı olmaktan çıktı.

Sevdiceğim şu sıralar Noel Baba gibi. Hıdırellez çizimim işe yaramaya başladı. Geçen yıl da böyle olmuştu, daha mayıs ayı çıkmadan dileklerim hop hop gerçekleşmeye başlamıştı. Evet kabul ediyorum, bunda listemi sevdiceğimin görmesinin etkisi büyük tabii ama olsun ben yine de mucizenin kaynağı belli.

Ve ben şımarık bir kızım tabi,

Evet, sıradaki?




Arkaplan resmi için, istediğim her şeyi yüklediğin için ve en çok bir hayalimi daha gerçekleştirdiğin için teşekkür ederim.

4 yorum:

zeya dedi ki...

ben de istiyorum o minik çanta tipinden. Pembesi de varmış :)

Mesajın için teşekkür ederim. Yanıtladım altına.

Öpüyorum :)

Tanya's dedi ki...

Bende bugün baktım...yokmuş alamadım..bayıldım..güle güle kullan denizkızım..

Robin Goodfellow dedi ki...

o zaman hıdırellez de benim için de çiz bir dahakine ben bu yılı kaçırmdım ^_^

Anonymous dedi ki...

güle güle kullan, dilek kaynağına da helal olsun diyelim:)