1001.






Aşağıdaki sayacın ve benim kırmızı kaplı defterimin söylediğine göre dün 1000. günümüzdü bizim. Bir kısmı aynı çatı altında geçen 1000 gün.
1000 kibrit çöpü, 1000 mutlu sabah, en az 1000 kahkaha, 1000 baloncuk... Dün hep bunu andık, kutladık.

Ve bugün 1001. gün.

Bu sayı bana öncelikle şu hakkı veriyor; hiç değilse her gün en az bir kez söylediğimi(zi) sayarsak, "en az bin kere seni sevdiğimi söyledim" diyebilirim kolaylıkla:)

Dervişlerin 1001 günlük çileleri düşünülürse, yeni bir döneme girdiğimizi düşünebiliriz:) Çömezlik bitti, ağır dersler, alışma süreci bitti, olayın mantığı tamam, bundan sonrası daha olgun daha pişmiş bir dönem ve yepyeni maceralar demektir.
Şaka bir yana, artık dört haneli rakamlardayız, öyleyse dilek; giderek artan ve sonsuza uzayan sıfırlar...


11 yorum:

mortingen dedi ki...

1001 Gece Masalları diye bir masal vardı.

işte o masal bugün itibari ile gerçek oldu..

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

daha nice bolll sıfırlı rakamlara aşklaaa :)

yass dedi ki...

sıfır hıc bu kadar ıstenmemıstı! :)

funda dedi ki...

100000001 günleriniz olsun denizkızıcım

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Süper,sevdim 1001'i.
Aradaki sıfırlar hep çoğalsınlar,hep mutluluk getirsinler:)

pisikopati dedi ki...

Sayaç uzuuun yıllar boyu hiç teklemeden çalışsın diyorum ben de:)

Tanya's dedi ki...

1001 gece masalları gibi de devam etsin aşkınız.

HamaratDiva dedi ki...

b000000l mutlu günlere

deryik dedi ki...

aşka kapılıp blog yazılmamasına karşıyım.


:)

zeya dedi ki...

nice 1000 günlere dur ben bir hesap yapmaya gidiyorum kaç gün devirmişiz :):):)

Anonymous dedi ki...

ne güzel.. darısı bizim başımıza.. daha 40lı rakamlardayız. :)