teşekkür


Şimdi ben şanslı değilim de neyim?

Dün akşam, nihayet sevdiceğim bana gelen kargo paketlerini eve getirdi.


Nasıl şirin, nasıl cici, nasıl yumuş... İçinden bir de sabun çıkıverdi. Taa, Şirince'den... Kokusu oralara dek götürdü. Benim için örmüş, tek tek, iplere batmış çıkmış, seveceğim renklerden seçmiş, süpriz yapmış, bir de ne güzel paketlemiş yollamış, içine ne koyarım binlerce plan yaptım, sanırım ben ona bir dünyayı sığdırırım.


Peki ya, Delfina'ya ne demeli? Akşam, iftara az kalmış, salata yapıyorum, malzemeleri doğradım ama bekliyorum, bu akşam o yağa banacağım... Kapı çalıyor, sevgilimcim getirmiş hediyelerimi, o paket nasıl bir paket, bir açıyorum, içinden bir not düşüyor, içindeki kelimeler kalbime dokunuyor, "bu kadar zariflik olur mu" diyoruz ikimiz de, ne bileyim karşı ödemeli bile yollamamış her ikisi de, bu detay bile benim gözlerimin dolmasına yetiyor, yağın kapağını açıyoruz sonra, kokluyoruz, misssss gibi, o renk, o kıvam şahane, tadına bakmak için dakikalar kalmış, hadi acele edelim, domateslere biraz kekik ve fesleğen, ve tabi biraz ezine peyniri illa ki, üzerine de bu mucize yağdan. İçebilirsin bile öyle bir tat ve kıvam... Bayıldık, bayıldık, dün sadece onu yedim diyebilirim. Yolladığı sabunlar da şifalıydı, hani yeni moda, yapanın enerjisi geçiyor deniyor ya, o kadar alengirli lafları bilmem ben, helal kazancın, emeğin ve niyetin her zaman başka bir tadı olduğunu bilirim sadece. İşte tam da bu yüzden, o sabunlar bana iyi geldi ve bu zeytinyağı damağımızı şenlendirdi...


Dün gece, hayatımdaki güzel kalpli insanlar için bir kez daha şükrettim. Ve yaşamımda, kötü niyetli, olumsuz insanlar olmamasının ne kadar şahane olduğu farkettim. Burada kendi kendime karaladığım kelimelerin, karşıma bu kadar hoş insanlar çıkarmış olmasına gülümsedim.


5 yorum:

Delfina ; dedi ki...

Yaşasııın,şişenin sağsalim gelmesine çoook sevindim denizkızım.beğenmene de ayrıca çoook sevindim...not sana özeldi ve o anda dökülüverdi hepsi :) afiyet olsun,bal olsun denizkızım.

gülen gözlerinden öpüyorum...

paNDuf dedi ki...

Daha niceleri gelecek SÖZ.
Çünkü sen çok güzel bir insansın..
İyiki varsın..
Pandufçuğun

yass dedi ki...

eee ne ekersen onu bıcersın :)

Arzu Breda dedi ki...

Vay bee..! Tebrik ederim seni..!
Bu kadar sevilmeyi mutlaka haketmişsindir. Zira, seversen sevilirsin.. :)

Umarım, aranızdaki bu sevgi ve dosluk katlanarak çoğalır, araya başkalarını da katarak.. :)

Sevgilerimle..

mermaid dedi ki...

@delfina: not zaten beni ağlattı inan.
@panduf: kikirkikir.
@yass: yüzüm kızardı...
@arzu: teşekkür ederim:)