yeni.

Meğer benim evden çıkma vaktim gelmiş.

1 yıl doldu evdeofis sistemine geçeli. Çok mutlu, çok güzel, çok verimli vakitler geçirdim. Kitap okudum, örgü ördüm, güzel yemekler, sabah mahmurlukları, uykusuz geceler… Harika bir yıldı.

Haftasonu o kadar yıpratıcı hallerin içinde, bir ışık, bir öneri, yeni bir pencere.

Önce düşündüm, korktum, sonra sevgilimle konuştum. Eve dönüş kapısının hep açık olması içimi rahatlatan…

Yeni bir başlangıç şimdi. Başlangıçlardan korkmam ben.

Mahmurluklara, kaplumbağa hallere, bütün o harika detaylara şimdilik veda;

Ve sabah telaşına, erkenden kalkmaya, trafik saatlerini kollamaya, gardırobu bu değişikliğe uygun yeniden düzenlemeye, çalan telefonlara, fotokopi makinesine, öğle yemeği arasına, pazartesi sendromuna, cuma neşesine, haftasonu planları yapmaya, ne giyeceğim karar verememeye, mesai dahilinde blog yazmaya merhaba:)

10 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

hayatta her şeyin hayırlısı olsun senin için :)

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Ben de severim başlangıçları. Yenilik güzelliktir benim için. Ben de bu yıl home office çalışmaya başladım. Balıkların kaderi bu demek ki. Hayatının bu yeni döneminde başarılar. Sevgiler...

Tanya's dedi ki...

Hadi bakalım Denizkızı..yeni bu başlangıç sana mutluluk ve bol para getirsin..

Bol şans demiştim değil mi sana...

Haydins dedi ki...

Hayırlı olsun darısı benim başıma diyeceğim ama sen zaten çalışıyordun evden , ben sıfırdan bir iş arıyorum tabi :)
Özledim valla sabah telaşlarını ..

öz'üm dedi ki...

hayırlı ,uğurlu , gönlünce olsun...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Deniz kızı yeni başlangıcın sana şans getirsin ve seni mutlu etsin:)

yass dedi ki...

mermos ıdolumdun naptın sen:P pıjamalara son mu

saka bır yana hayırlı olsun sekerım..

pommeler dedi ki...

ben senin gibi evde çalışma hayalleri kuruyordum
hadi hayırlı olsun

Damlo dedi ki...

noliii?

Anonymous dedi ki...

Denizkızı nerede çalışıyorsun? ben de istiyorummm, çeviri yaptığını biliyorum sadece..