241109

Yer yer blogdan bayma halleri, o eski geveze halim kayboldu sanki.
Ama çok güzel şeyler oluyor bu arada.

Hem sanki kasım'a nisan kaçmış...

Pazar günü ilk kez; 2 yıl kadar sonra ilk kez, fotoğraf makinemin tozunu attırdım. Bir şey olmuştu, küsmüştüm. Şimdi, yeniden. Adım adım sokaklar, fotoğraflar, ışıklar... Film almak, film takmak, poz saymak, o özlediğim ses, enstantaneler, diyaframlar, denemeler, yanılmalar, sırt çantası, limonata, acıkmış ayaklar, yorulan ayaklar, istanbul'un damarlarında gezinmek, istanbul'un bizim damarlarımızda gezinmesi, nasıl bir zehirse bu, panzehiri kendinde, sokaklar, çocuklar, balat, iki apartman arası iplere gerili çamaşırlar, zaman zaman sosyopatgençlerfotoğrafgrubu gibi ikili üçlü gruplara rastlamak, yürüdüğümüz her yerde turist zannedilmek, ve hiç de bozuntuya vermemek, binbir renk, binbir ışık, avucumda bir kristal sanki çevirdikçe kırılıveriyor renkler elimde...

Sonra haftanın ilk günü, sabahtan dünyevi işler, sonra hop beyoğlu, kitaplar, kitaplar, kitaplar... Hop mis gibi sabunlar... Akşam eve sabun kokusu bulaşmış kitaplarla gelmek.

6 yorum:

deryik dedi ki...

blogdan baymadın, twitter yüzünden hepsi.

Hayatın Ressamı dedi ki...

bende dün ilk kez haberlerde gördüm iki apartmab arasına bağlanmış çamaşırlar hemde 3. kat filandı eşime sordum nasıl öyle duruyor diye.anlattı.ben hiç görmemişim daha önce meğer.
çok güzel bir gün öğle bir gün yaşamak istiyorum bende .hemde çok.

mermaid dedi ki...

@deryik: çok bilmiş.
@sihirli eller: gel beraber gideriz:) fotoğraflar çıksın yollarım sana görürsün söz!

Tanya's dedi ki...

Eee hadi fotoğraf bekliyorum ben o zaman..

Delfina ; dedi ki...

gerçek hayattasın ve gerçek hayattan aldığın lezzeti bizle paylaşıyosun....twitter ha? ben niye görmedim :P

Hayatın Ressamı dedi ki...

bekliyorum fotoları.