lütfen

* Saba tümer'e rica: sooonaa değil: sonra. "Eee soonaaa pekii?" değil. Son-ra. Hiç zor bir kelime değil. "Soonaaa" diyerek keşfedilmeyi bekleyen manikürcü kıza benziyor farkında değil.

* Mehmet Ali Alabora'nın, korkunç yürüyüşü ve konuşmasıyla oynadığı reklam yok olsun. Aile torpili gibi bir faktör olmasa hiç bir yerde göremezdik kendisini sanırım. Aşırı antipatik. Hödö hödö bir yürüyüş. Bankadan da soğutur.

* Aynı türün bir diğer örneği olan -ki ne kadar da denklermiş birbirlerine meğer- doğa rutkay insanı gülmekten soğutan kahkahasıyla bir mağaraya saklansın, kalan ömrünü orada geçirsin. Oynadığı reklamda, kredi kartı ve "babanız yapmaz" diye parlak bir fikir zannetikleri kabus espriyi 5000 reklamda daha kullanmasınlar lütfen. Ve babası lütfen bir kerecik "kendini" oynamaktan vazgeçsin.

* Turkcell'in 3g reklamları ne kadar antipatikse, Vodafone'unkiler bir o kadar sempatik. Hakkı devrim'in "nasılsın evlat" dediği yere bayılıyorum. Şafak sezer'in taklitlerinde gülmekten ölüyorum.

* Toyota reklamındaki deniz özbey sesi, hep fon müziğimiz olsun. Kendisini ne çok özlediğimizi hatırlatsın.

* 1 Kadın 1 Erkek artık bitsin, tadında kalsın.

* Paranormal Activity'i kimse izlemesin. Korku filmi değil, komedi filmi. Ve bütün sorun, kadının yatağın yanlış tarafında yatmasında, olayın çözüm noktası bu bence.

* "Elimi siz tutar mısınız" diyen lösemili çocuk içimi parçalıyor, ne konuya ne amaca odaklanabiliyorum, kalbim lime lime oluyor. Çocuk üstünden duygu sömürüsü odaklı reklam yapılmasın.

* Lost artık başlasın.

* Biri acun'a "yetenek sizsiniz"in korkunç bir kelime oyunu olduğunu söylesin.

* Evet, bir kelime oyunu dehası daha; "cincincincincin çıkıcak"lı reklam. Hangi beyin fırtınasında esti çok merak ediyorum. "Jean, e cin gibi, jean jean çıkıcak, cincin çıkıcaaak, şarkı da olur lan bu, evrekaaa!"

* Okan Bayülgen haftada 6 gün program yapsın. E 1 gece uyur ya da dışarı çıkarız:)

* Sinemalardaki birbirinden berbat ve özensiz türk filmleri istilası kalksın.

* Yılbaşında televizyonlarda bir kerecik; embesil dansözler, korkunç şarkıcılar, canlı olmadığı halde yeni yıla saniye saymalar, bilumum saçmalık olmasın, bir kerecik.

* Digitürk yağmurdan, fırtınadan etkilenmesin.

Ve artık kar yağsın!

9 yorum:

n@zo dedi ki...

burada 2. kez kar yağdı! ama tutmuyor o ayrı, bir günlük ömrü oluyor :)

defneyleyasamak dedi ki...

hepsine evet hepsine evettt!

Tanya's dedi ki...

Kar yagdı kaaaaar..cuma gecesi..bizim evin orda..

Lost bence yayından kalksın..fargmanlarını görmekten dahi sıkıldım.seyredenlere allah kolaylık versin.

Aaaa 1699 ve atılgan ama..niye aile torpili diyosun ki hehehe.

zeynep dedi ki...

Allahımm bunlar ne kadar yerli yerinde ve doğru tesbitler,,bravo sana..noktasına virgülüne hepsine katılıyorum yazdıklarının!

Koşan Kaplumbağa dedi ki...

bayıldım bayıldım hele yetenek sizsinizdeki kelime oyununa.valla bende bu oyunu görüp çıkcaktım acuna ''yeteneksizim ben geldim''diye

Koşan Kaplumbağa dedi ki...

bayıldım bayıldım hele yetenek sizsinizdeki kelime oyununa.valla bende bu oyunu görüp çıkcaktım acuna ''yeteneksizim ben geldim''diye

Nihan dedi ki...

Lösemili çocuk çok fena. Çocuk istismarı bence o reklam. Metin yazarı kesin erkek ve de çocuklarla hiç alakası olmayan bir şahıs.

Nihan dedi ki...

Lösemili çocuk çok fena. Çocuk istismarı bence o reklam. Metin yazarı kesin erkek ve de çocuklarla hiç alakası olmayan bir şahıs.

öz'üm dedi ki...

yorum bırakıyorum ki, adresimi görebilesin diye.bu arada adımı değiştirdim.linkimide yanlış yazmışım hiayyem.blogspot.com
hoşçakal...