25

25.

Acayip bir rakam. Pek yuvarlak. Düz hesap. 25 çubuk, 25 çentik, 25 kelime, 25 kibrit çöpü. Hop. Ben en son 18’i hatırlıyorum onda bile böyle hissetmemiştim. Çeyrek asırlık bir ömrüm oldu, bir bu kadar daha geçince 50 olacağım, hayat pek hızlı o zaman. Sanırım artık sabah vakitleri bitti benim için, öğlen oluyor, gün dönüyor.

Doğum günümü çok seviyorum. Bundan olsa gerek; 3 yıl önce bugün bu saatlerde, beyazlar içinde sevdiğim adama evet diyordum. Doğmaktan sonra yaptığım en iyi şey için, doğumgünümü seçtik. Ve en az yaşım kadar kutlamaya değer bir şey, sevgililiğimizin evlilikle taçlanması. 3 de sihirli bir rakam bugün.

Evet bu sene “İyi ki doğduuum la la laaa, gördün mü 25 oldum!”u döne döne, bağıra çağıra söyleyebilirim. Kutlamalar başlasın. Bundan sonrası için şahane planlarım var. Korkularımı, endişelerimi, büyüme sancılarımı ilk çeyreğe bıraktım. -Hayır daha büyümedim tabi, sadece sancılarımı bıraktım.- Şimdi mucizeler, süprizler, maceralar.

Amaaaa; ben bir müddet 25 kalacağım, mümkünse bir sonraki yuvarlak sayı; 30’a kadar falan. E artık başlamalı bu hesap kitaplara. Hem çıtı pıtı görüntüm benim, kurtarır:)

Yihhu ben 25 oldum!

17 yorum:

Haydins dedi ki...

O hesaplar kitaplar için 25 çok erken bir yaş bence..
İyi ki doğdun, nice mutlu yıllara sevdiklerinle elele..
* 25 olduğunu okuyunca '' aa küçükmüş'' dedim kendi kendime..

Ayşe dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun..Ve evlilik yıldönümünüz de...Eşinle birlikte huzurlu, hayırlı ve sağlıklı bir ömür dilerim...

25 i okuyunca bende şaşırdım, bende daha büyük sanıyordum...

Aslı Cin dedi ki...

Nice yıllara, şahane bir yaşta ve inan bana daha yolun başındasın :)

deryik dedi ki...

benden bile küçüksün :P

defneyleyasamak dedi ki...

görüntüyü geç, ses 15, daha ne istiyorsun?

hep börtlek sana kuzu, seviyorum seni...

resimli günlük dedi ki...

1)Mutlu yıllar...

2)Sevdiğinle birlikte mutlu yıllar...

Tanya's dedi ki...

Oleeeey..iyiki doğdun bak ne güzel bir kadın oldun lalalallalala.....

Miniciksin yahu sen...

Delfina ; dedi ki...

Sonsuz mutluluk senin olsun denizkızım,ne güzel bir dilek değil mi?

Sendeki neş'e,huzur ve özgürlük hepimize her daim bulaşsın...

Sımmsıkı sarıldım sana...

Lacin dedi ki...

Ay ben de diyeyim 25 ne ki diye de iyice sinir bir insan olayım :)) Bütün yaşlar ayrı güzel, sana en güzel günleri getirsin yeni yaşın. Mutlu yıllar!!

Damlo dedi ki...

Sağlıklı sevdiklerinle nice 25 yaşlar.

n@zo dedi ki...

25'e şaşıran ilk kişi olmamanın verdiği rahatlıkla bir de buradan kutluyorummm :)
Nice yaşlaraaaaa !!

öz'üm dedi ki...

ay sen daha 25 yaşındamıydın?yazıların yaşından çok daha büyük.kutlarım, mutlu yıllar dilerim....

Robin Goodfellow dedi ki...

nice nice yıllara mutluluklaaa :)

yass dedi ki...

nıce guzel yaslara morusummmm

Anonymous dedi ki...

İyi ki doğdun küçük kız, artık büyümeye hazırsın :)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun. Bu yaşların kıymetini bilin diyeceğim ama bilip ne yapim diceksiniz..yaşayın tüm coşkunuzla yaşadığınız mutluluğu en derinde hissederek dolu dolu yaşayın.
Birlikteliğiniz son nefese ve çok güzel olsun diye diliyorum.

Özgür Turan dedi ki...

Aaaa 25 mi oldun? Süper bi yaş! Kutlarım.