gribal

Güne hasta başlamak kadar berbat ne olabilir?
Boğazım uzun zamandır bu kadar acımamıştı. Bademciğim yok benim, şişmek de değil, daha beter bir his. Ayrıca evin tek hastası da ben değilim, sevdiceğimle senkronize hasta olmayı başardık. E şahane bir haftasonunun ardından ancak bu gelebilirdi. O işe gitmek zorunda kaldı, ben biraz çeviri yaptım. Bizim ailede nesilden nesile aktarılan deva karabiberli bal olayı boğazımı biraz kendine getirdi. Şimdi cuppa yatak, umarım o da eve gelebilir. Birimizin akşama çorba yapacak gücü toplaması gerekiyor.

Alice'i izledik. Hayatta en sevdiğim kitaplardan biridir. Film neden dublajlıydı, altyazılısı neden yoktu ayrı bir sorun. Bence tek başarılı yanı müzikleriydi, ki Danny Elfman as always.
Tim Burton'un en ölü filmiydi bence. Bir ara o ejderhayla boğuşma sahnesinde uyuyakaldım. Benim gibi bir sinefil için bu ölümcül vaka. Sonu ayrı bir felaket, herkese ayar çekmesi sonra işlerin başına geçmesi falan. Gerçekten kötüydü. Kötü. Hoş detaylar yok muydu, elbette vardı ama o kadar da olsun lütfen.

Eve bisiklet almayı düşünüyorum. Evet, bir yere varmadığın sürece pedal çevirmek manasız ama buna ihtiyacım var.

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Eve alınan bisiklet çamaşır askısı olmaya mahkumdur.

Zencefilli bal da ye.

Somethin'Special dedi ki...

Çok geçmiş olsun deniz kızı...
Karabiberli bal tarifini merak ettim, sadece bu ikisi mi karıştırılıyor. Bende geçen hafta çok fenaydım ve boğazıma kulak pamuğuyla tentürdiyot sürdüm, çok iyi geliyor.
Tekrar acil şifa dilerim...

Özgür Turan dedi ki...

Ah bizde de aynı durum! Serdar boğazım acıyor diye inliyordu gece. ilaçladık onu gönderidk işe. Bu sabah bende de başladı hafif. zencefile buladım kendimi ama halen acıma hissi devam. pisi de öksürüyor, burnu akıyor zaten!
bisiklet vardı bende birara sonra daraldım verdim birilerine. yürüyüş ve yoga en güzeli bana.
geçmiş olsun.

Robin Goodfellow dedi ki...

çok geçmiş olsun denizkızı, alice i ben de çok merak ediyorum , sanırım siz dublajlı versiyonunu izlemişsiniz dublajlı izlemeyi hiç sevmiyorum filmin bütün ruhunu öldürüyor.

SD! dedi ki...

Acil şifalar mor balık..