en sevdiğim elim.

Tek elle de yazı yazılabiliyormuş. Sol ele de zamanla alışılabiliyormuş. Anahtarla kapı açmak, saça toka takmak gibi eylemler aslında çok girift bir düzenin başarısıymış.

Baş parmağımın eklem noktasında bir felaket, ağrılar ağrılar. Doktorum şahane biri, teşhisler kondu, tedaviler ve tavsiyeler... Özet: el bezi sıkmak, kapı açmak... akla gelebilecek bütün hareketler bir süre iptal. Gelsin buz kompresleri, gitsin merhemler. Digitürk'ün kumandasına basıp kanal değiştiremediğim için, dvd playerda film izledim bugün, öyle söyleyeyim.

Ne acayip bir sistemimiz var, bir minik parçadaki aksama bütünü tamamen etkiliyor. Nasıl bir uyum. Hani aklıma gelmez bana sorsan ha beş parmak ha dört parmak derim. Onun şaşkınlığındayım.

E bahar geldiği için zaten işleri hafiflettim. Nisan bana öyle iyi geldi ki, hayatımda ilk defa herşeyin bir olumlu yönünü görebilmeyi başarabiliyorum. "İyi oldu bu sayede işlerimi gerçekten yavaşlatırım hem" diye düşünüyordum az önce. Zor bir durumu fırsata dönüştürecek kadar şekerpareyim.

Şimdi birikmiş yepyeni kitaplar, filmler, uzun yürüyüşler...

8 yorum:

Hayrunnisa (mueddibe) dedi ki...

"birimiz hepimiz,hepimiz birimiz için" felsefesi organlarımız içinde geçerli demek ki.
fırsatları ganimet bilmek :)geçmiş olsun...

Delfina ; dedi ki...

acil şifalar olsun denizkızım,bu da geçecek ve sen tüm olumlu hayallerini,isteklerini gerçekleştireceksin inş...

Haydins dedi ki...

Geçmiş olsun , çabuk iyileşsin ama sen aynı düzene keyif aldığın şeyleri yapmaya devam et :)

Robin Goodfellow dedi ki...

geçmiş olsuun, ama bir iyi yanından daha bakalım, öbür elini kullanırken beynini diğer tarafına da egzersiz yaptırmış oluyorsun ;)

yass dedi ki...

cok gecmıs olsun mermos, en ufak sorun bıle tum sıstemı etkılıyor ıste..

Tanya's dedi ki...

Cabuk iyileşsin el..çok işi var zira hehehe.

Öpücük.

esra aycan dedi ki...

denizkızı noldu sana? yazarken,çeviriler yaparken nazara geldin bak. teşhisi merak ettim. ciddi bişey olmasın

esra aycan dedi ki...

twitterdan gördüm şimdi sinir sıkışması artı kireçlenme demişsin daha önce. çok geçmiş olsun tekrar. ellerin bize lazım. internet üzerinden sesimizle değil ellerimizle konuşuyoruz biz :) acil şifalar diliyorum ben de.