nisan geldi hanım

Yaşasın! Yaşasın!

Nisan geldi. Ne mutluluk. Ne güzellik. Bolluk bereket.

Son bir aydır deliler gibi çalıştım. Hep yetişmesi gereken işler. Kendi aldığım fazlaca sorumluluklar.
Ama artık bahar geldi. Sokaklara dökülme zamanı, kış uykusu bitti. Kitaplar okunmalı, yürüyüşler yapılmalı.
Daha sakin bir düzene geçtim bugünden itibaren.
Başka başka neler yaptım... Sevdiceğime kup griye denen mucizeydi yedirdim; ki bence dünyanın en harika bir şeyi. Yürüdük yürüdük vapurlara trenlere bindik. Biz treni çok seviyoruz. Daha önce o trene binip giderdi, bakardım arkasından, şimdi birlikte... Harika eski kitaplar aldık. Çok eğlenceli günler başladı. En sevdiğim mevsim; Mart-Kasım arası şahane. Yollara çıkarız artık, baharı karşılarız, hıdırellez gelsin ateş bile yakarız. Dilek listeme baktım da; durum harika.

Bugün mü olur mu yarın mı bilmem ama o ilk deli yağmur; ama yağarsa kesin ıslanın. İşte masalı da burada: http://mormermaid.blogspot.com/2009/04/nisannisannisannisan.html
Burada az önce yağdı ve yakaladım bu uğurlu damlalardan.
Ben çok mutluyum.

5 yorum:

SD! dedi ki...

Sen hep böyle Nisan damlacıkları gibi neşeli, şeffaf, pırıltılı ol!

Tanya's dedi ki...

Yaşasın yaşasın..üstelikte 1 nisan...

Yağmuru bekliyorum bende..deliler gibi zıplayacağım her bir birikintide..göbeğimde aliş..elimde sevgili..

Hayatın Ressamı dedi ki...

bende seviyorum nisanı .
ben trene hiç binmedim eşimin sözü var bekliyorum umutla.

ece arar dedi ki...

ıslanamadım:( yoktu yağmur...

mermaid dedi ki...

@penny: muck!
@tanya: zıpzıpzıp
@sihirli: gel buraya bindiririz seni:)
@ecearar: ilk gün olması gerekmez, birinden itibaren yağan ilk yağmur o yağmur. belki bugün belki yarın belki sonra.