üç kalp

Son günlerde bazı alışkanlıklarım değişti benim. Mesela; vapurdan iskele verilmeden atlamıyorum artık. Telaşsız ve sakince iniyorum. Güvenlik cihazlarından geçmiyorum, hoop yandan kaytarıyorum. Vakitlice uyuyorum. Haftasonu motosiklete bile binmedim. Daha iyi, daha sağlıklı bir kız oldum.

Biz evlenirken, sadece deli gibi bir arada olmak istemiştik. Aynı evde olmak, aynı hayatı paylaşmak, aynı soyadını taşımak, aynı sabahlara uyanmak...

Sonradan geldi bir mucizeyi de aramıza katma isteği. Elele verdik, doğru zamanı bekledik.

Çatımızın altında üç kalp çarpıyor bir süredir.

Kış geldiğinde, herşey vaktiyle ilerlerse hayatta en sevdiğim insan; babasıyla aynı ayda, o üçüncü kalp de minik bir insan olarak ev halkına katılacak. Küçük bir insan. Biz iki kişinin toplamından bir etmeyi becerdik, bakalım bu yeni matematikle üç edebilecek miyiz?

Bence edeceğiz.

Şimdi, aylar önce aldığım bir anahtarı verme vakti, hıdırellezde kutlamak da gerekli, dileklerin kabulüne içten bir teşekkür etmeli.

23 yorum:

nes-kafe dedi ki...

Tebrikler. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Müthiş bir serüvene başladınız :)

narsis dedi ki...

=O =O =O diyecek bişi bulamadım =)

Taylan Sezginer dedi ki...

sizinki tam "aşkın meyvesi" olacak!!! yaşasın!!!

joy dedi ki...

aşk bebişi geliyor desenize...

Flame dedi ki...

Tebrikleerrr.. Sağlıkla gelsinnn... Anne olmak çok güzel bir şeyyy. Anlatılmaz yaşanırrr.. Sende göreceksin..

Robin Goodfellow dedi ki...

aaa tebrik ederim ne güzel bir haber ^^

deryik dedi ki...

teyze olucam hoy hoy hoy! alenen sevinebilicem lay lay lay :D

Sebnem'den dedi ki...

Ayyyy! Tanya'dan sonra sıra sende yani..Dur sana yetişmem lazım...Tohuma kaçacağım..Yaş oldu 33.
Çok tebrikler.Sağlıkla kavuş.Mutluluklar..

Tanya's dedi ki...

Iste bin kalp...yorumunu gorunce aaa official bir aciklamami var..bayragi devredebilir miyim gercekten diye bir telas geldim..

Hamilelik halleri isimli calismami keyifle sana devrediyorum ve bu mucize zamanin keyfini delicesine cikar..biliyorsun ki ne zaman istersen hangi saatte olursa olsun beni arayabilirsin.. Bilgi donanimim bomba:))

Ucunuzu de cok seviyorum:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Şahane bir haber bu.
Çok sevindim,sende bil istedim:)

resimli günlük dedi ki...

Hayırlı olsun :)

SD! dedi ki...

sağda solda her yerde duyup durduğum "3 kalp", ilk kez bu kadar anlamlı ve güzel kullanılıyor! harika bir şey. 3 kalbinizi de Allah korusun nazarlardan.
not: "pıtpıtpıt"

Delfina ; dedi ki...

Gözlerim dolu dolu okudum hem mailini,hem bu yazıyı.Biliyorum ki,dünyanın en şanslı bebeği geliyor en güzel zamanda.Böle aşk dolu bir evde,huzur dolu kaplerde büyümek üzere..

Kolay bir hamileliğin olsun canım benim,dualarımdasın...

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

tanya dan sonra bir aşk bebeği daha ..sağlıkla ve huzurla gelsin inşallah

sueyda dedi ki...

dayanamadım , yazacağım....
çok çok çok sevindim, ne güzel bir haber bu.
inşallah su gibi kolaycacık geçer zaman, 3 kalp olursunuz.
kucaklarım.

Hayatın Ressamı dedi ki...

ne güzel bir haber.maşallah sağlıkla ,mululukla gelsin 3. kişi eve şen kahkahalar attırsın hayatınız boyunca.hıdırelleze az kaldı bu arada.

Lacin dedi ki...

Çok sevindim...
Hayırlı olsun, sağlıkla kucağına gelsin bebeğiniz...

Haydins dedi ki...

Tebrikler haber çok güzel :)

Sen Gelince dedi ki...

Kutlarım:) Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin:)

ece arar dedi ki...

yaşasın:9 yakın takipteyim...

ikinehir dedi ki...

Allah kavustursun, saglikla mutlulukla gelsin bebeginiz!

Ayşe dedi ki...

Tebrik ederim, Allah sağlıkla tamamına erdirsin...

Özgür Turan dedi ki...

Ne şahane haber! Üç kalp nefis birşey tadına doyum olmuyor! Tebrikler.