Anane&Dede

Benim kızım iki haftadır bir Oburiks.
Mamalar yetiştiremiyoruz artık, deliler gibi yiyor doymak bilmiyor.
Kocaman bir karnı var.

Karnının içinde bebekler var:)
Yeni yeni kediler, gri renkli deliler, gözleri bile kapalı bücürükler, minik minikler.

Biz çok mutluyuz, güzel haberi kutluyoruz.
Ona her zamankinden de şefkatli davranıyoruz, yeni bir köşe tasarlıyoruz şimdi, rahat rahat dünyaya getirecek bızdıklarını.
Ellerimle yemekler yapıyorum ona yine, büyütsün bebeklerini diye.
Yepyeni canlar geliyor, heyecandan içim içime sığmıyor.

Okuduk, veterinerimize danıştık.
Bir de hamiş hanımı bizzat götüreceğiz en kısa sürede.

Benim deli kızım anne oluyor.

8 yorum:

Haydins dedi ki...

Hamile hanimlar icin denir ya bir avazda dogursun insallah diye..Kediler icinde gecerliyse bu avaz olayi onun icin soyluyorum :)
Bebislerin resimlerini beklerim ama..

Sinem dedi ki...

:) Çok sevindim. Gözünüz aydın şekerim. Yeni ev uğurlu geldi sanırım. :)

mermaid dedi ki...

@haydins: kikir teşekkür ederiz. çok heyecanlıyım.
@sinem: teşekkür ederim. uğurlu oldu sanırım:)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Evde 1 tane bahçede 6 tane pisican besliyorum.Evdeki kedim Sancho ben aldığımda kısırlaştırılmış olduğu için hiç baba olamadı ama bahçedeki miniklere öyle bir bakışı var ki bir defasında ağlamıştım.
Canlıların anne-baba olma hakları ellerinden alınmamalı bence,en azından bir seferlik yaşamalılar bunu.
Kutluyorum mermaid,minik pisicikleri görmeyi çok isterim,resimlerini bekleyeceğiim :)

yass dedi ki...

dunyanın en buyuk mutluluklarından bırı ..hıc gormedım doguran bı kedı.. gormeyı cooook ıstıyorum mınıs mınıs bebeklerı

dide dedi ki...

hii süpermiş. alkış alkış.
hamile kedileri izlemek çok zevkli.
yavrularını napcaksınız?

n@zo dedi ki...

Ne güzel bir haber :)) Minicikleri bizimle de paylaş Mermaid !!

Hüma dedi ki...

ben kedileri çok severim. ama çok korkarım. ama kedi yavrularına bayılırım. doğum sonrası sizdeyim, şimdiden söyliyim!

mucuk!